📁 آخر الأخبار

رواية انا وبنت خالتي .. كاملة .. كان في ولد وبنت خالتو كانو الاتنين في سن بعض عندهم 18 سنة

 كان في ولد وبنت خالتو

كانو الاتنين في سن بعض عندهم 18 سنة

الولد اسمه محمد والبنت اسراء

كان محمد عندو ش،ـهوة من ناحية اسراء لأنها كانت جميلة جداً، وهي كانت بتحبه اوووي

وفي يوم عيد ميلاد محمد، جاءت إسراء أول واحدة إلى البيت

ومحمد كان لوحده

وعارف أن أهلهم هيتاخرو برة

قالها: تعالى نلعب زي زمان عريس وعروسة راحت ضاحكة وقالتله احنا كنا صغيرين

بس عشان بتحبه سلمـ.ـتلو نفسها لحد ما بدأ يعمل معاها الحرام وشـ.ـرفها ضاع

باقي القصة في أول تعليق ⏬️👇



نضفو كل حاجة مكانهم

وبعد ما أهلهم رجعو وعملوا العيد ميلاد

تاني يوم كلمت محمد قالتله انت لازم تتجوزني قالها حد قالك سـ.ـيبيلي نفسك قالتله انا بنت خالتك معقول هتـ.ـبعني

قالها دة انتى بعتي نفـ.ـسك وشـ.ـرفك مش عايزاني انا ابيعك

الست راحت هربانة من البيت، وفضلت تمشي لمكان ما حدش يعرفه، زي ما لو كانت بتعرف المكان ده من زمان. وبعد فترة، رن عليها محمد وقال لها: "أنا عايز حاجة منك."

الام طبعا حاسه ببنتها انها مكسوره من حاجه بس عدت الموضوع بمزاجها

اسراء عده عليها ايام كتير وهي عايشه في عذاب وفي الاخر بعد تفكير كتير عشان ماتتفضحش قررت تنـ.ـتحر بس بردو الانتـ.ـحار مش سهل علي اي حد وكانت في كل ليله بتفكر نـ.ـتتـ.ـحر ازاي

بس كانت متردده لانها هـ.ـتـ.ـموت كافـ.ـره لو انـ.ـتحرت

لحد ما جه اليوم اللي قررت تنـ.ـتـ.ـحر في .. يتبع


قصه حقيقيه الجزء الأول

 /كان في ولد وبنت خالتو

كانو الاتنين في سن بعض عندهم 18 سنةالولد اسمه محمد والبنت اسراءكان محمد عندو ش،ـهوة من ناحية اسراء 

لأنها كانت جميله جدا وهي كانت بتحبو اووويوفي يوم عيد ميلاد محمد جات اسراء البيت اول واحد

هومحمد كان لوحدهوعارف أن أهلهم هيتاخرو برةقالها: تعالى نلعب زي زمان عريس وعروسة راحت ضاحكة وقالتله احنا كنا صغير

ينبس عشان بتحبه سلمتلو نفسها قلع هدومه وقلعها وبدأ يحسس على جسمها وهي ساكتة وشرفها ضاع

نضفو كل حاجة مكانه

موبعد ما أهلهم رجعو وعملوا العيد ميلاد

تاني يوم كلمت محمد قالتله انت لازم تتجوزني قالها حد قالك سيبيلي نفسك قالتله انا بنت خالتك معقول هتبعنيقالها دة انتى بعتي نفسك وشرفك مش عايزاني انا ابيعك

راحت هربانة من البيت وراحت مكان لايعرفو احد وكانها تعرف المكان ده منذو سنوات وبعد فتره محمد رن عليها وقالها انا عايز منك

الام طبعا حاسه ببنتها انها مكسوره من حاجه بس عدت الموضوع 

بمزاجها

اسراء عده عليها ايام كتير وهي عايشه في عذاب وفي الاخر بعد تفكير كتير عشان ماتتفضحش قررت تنتحر بس بردو الانتحار مش سهل""""علي اي حد وكانت في كل ليله بتفكر نتتحر

 ازايبس كانت متردده لانها هتموت كافره لو انتحرتلحد ما جه اليوم اللي قررت تنتحر في ..وفي ليله ومامتها وباباها نايمين جابت اسراء موس

دخلت الحمام وقفت وبصت في المرايه علي نفسها

كان وشها شاحب جدا وتحت عنيها اسود من كتر الحزن والعياط

نفسها صعبت عليها وانهارت من العياط

وفي لحظه مسحت دموعها وقعدت علي الارض في الحمام

ومسكت الموس وعورت شريين ايديهاومجرد انها شافت الدم خارج من ايديها بغذاره

خافت جدا وبدات انفاسها تعلي وانهارت

وراحت مصوته بصوت عالي وفقدت الوعيالام والاب ومحمد ومامت محمد في المستشفى

واسراء في غرفة العمليات ولما العمليه خلصت

مامت اسراء وباباها ومامت محمد دخلو يطمنو علي اسراء

محمد شاف الدكتور خارج من غرفة العمليات

جري وراه بسرعه وقالو هو في اي يادكتور ايه حصلها

الدكتور: هي البت دي عبيطه هي ازاي تعمل كدا في نفسها

محمد: ليه يادكتور هي عملت ايه

الدكتور: عورت نفسها ونذفت دم كتيرودا غلط علي الجنين اللي في بطنهاهي مش عارفه ان هي حامل ولا ايه

والتهور اللي هي بتعملو دا غلط علي اللي في بطنهاانا لازم اكلم باباها وماماتها عشان يعقلوها شويه

محمد اتصدم لما سمع الكلام دا من الدكتور محمد قال لا لا يادكتور ماتقولهمش حاجه لان دي مراتي وانا عايز اعملها مفجأه لحماتي وحمايهالام والاب لقيو محمد واقف مع الدكتورالام ايه يادكتور طمني علي بنتي هي حالتها ايه دلوقتيالدكتور بص لمحمد جامد وقال لا هي مافيهاش حاجه

هي تاخد بس الدوه اللي انا هاكتبلكم عليه داو

تغير علي الجرح دا مره في اليومفاقت اسراء لقيت نفسها في المستشفى

اسراء من جواها فرحت انها مامتتش لانها هاتكون ميته كافرهبس بردو هي لسه في مشكلتها ومشكلتها لسه ماتحلتش

لقيت مامتها وباباها وخالتها ومحمد قعدينالام ايه يابنتي اللي انتي عملتي في نفسك دا ليه يابنتي بتعملي فينا كدااسرء :____ مش بتردالام يابنتي كلميني وماتغلبينيش معاكي قوليلي هو في حد مزعلك ولا حاجه عشان تعملي في نفسك كدااسراء___ مش بتردوبعد صمت طويل من الجميع

اسراء وماماتها وباباها روحو البيت ومحمد ومامتو روح

واسراء دخلت قوضتها ونامت من غير ماتتناقش مع حد ."الساعه 4:34 الفجر اذن

اسراء صحيت اتوضت وصلت ودعت ربنا بكل اللي في قلبها وقرأت قرآن"الساعه 5:10 تليفون اسراء رناسراء شافت لقيت محمد هو اللي بيرنو

بعد تفكير كتير ردت

اسراء: الو( برهفة ومستنيا الامل يرجعلها تاني)بعد اللي حصلها فجأه....

للمتابعة اختار متابعة القراءة :

الجزء الثاني ........ اسراء تليفونها رن الساعه ٥ ونص الفجر اسراء شافت لقت محمد اللي بيرن وبعد تفكيير كتير ردت اسراء : براهفه ومستنيه الأمل يرجعلها تاني بعد اللي حصلها فرد محمد : اذيك يااسراء اسراء : الحمد لله خير بتكلمني دلوقت ليه محمد : مفييش عايز اكلمك شوية ف موضوعنا اسراء : بتفكير قلبها فرح وحست انه ممكن يتقدملها علشان يصلح غلطته معاها.. خير يامحمد موضوع اي اتكلم



 محمد : موضوعنا اللي عملناه سوا ومش عايزك تعيطي انا بفكر اسراء : ووصلت لإيه يامحمد بعد ماخليتني كنت هموت نفسي محمد : محدش قلك تعملي كدا اسراء : والله يعني شايف ان المفروض اعمل اي بعد ماضيعت شرفي وشرف ابويا.. وقفلت اسراء المكالمه بتفكر رد محمد هيبق اي وبعد ماقفلت اسراء محمد بيفكر ياتري هعمل اي اتقدملها واتجوزها ولا اعرفها انها حامل وتروح تسقط ولا هعمل أي

 


..



 نام محمد بس اسراء فضلت صاحيه منمتش من الخوف والعياط جت مامتها الساعه ١٠ يلا يإسراء قومي افطري اسراء :: مبتردش وقافله الباب عليها يابنتي ردي عليا متعذبنييش معاكي وفجأه اسراء ردت وقالت محدش ليه دعوه بيا انا حره ان شالله اموت وتخلصوا مني.. ونامت اسراء وجت الساعه ٥ المغرب صحيت اسراء ووقتها رن تليفونها لقته محمود ابن عمها كان مساااافر علشان يجهز نفسه وينزل يتجوز


 محمود : ازيك يا اسراء واخبار بابا وماما اسراء : الحمد لله بخير انت اخبارك عامل اي محمود : الحمد لله بخير عامله اي ف الدراسه وحياتك اسراء : يعني ماشيه كويس محمود : اي دا دا احنا متفقين هتشدي حيلك وتدخلي طب اسراء : ان شاء الله وقفلت.. راح باباها بينده يإسراء... قومي كلي يابنتي متتعبنييش معاكي هتتعبي والدكتور قال تاكلي كويس بابا انا مش جعانه ولا عايز اكل ولا اكلم حد اه من الحق محمود ابن عمي كلمني وبيقول ان تليفونك مقفول


 باباها رد وقال ماشي هفتح التليفون واكلمه بس قومي تعالي وافتحي الباب. حاضر يابابا قامت اسراء خدت شاور وغيرت وبقت تمام شويه وخرجت قعدت برا مع باباها ومامتها.. وجت الساعه ٨ الباب بيخبط مامتها قومي يإسراء افتحي حاضر ياماما..... لقت خالتها ومحمد ابن خالتها قلبها فرح حست انه جي علشان يخطبها ويصلح غلطته... لاكن متكلمش.. خالتها : ازيك يإسراء


 اسراء : الحمد لله بخير تعالي اتفضلي.. دخلوا وقامت اسراء بتبص ل محمد وهو يبصلها ببعد ويبص لباباها ويبصلها بتلميح... فقامت اسراء.. قالت ليها خالتها == اي ي اسراء مش عاجبك القعاد معانا ولا اي اسراء : لا ياخالتوا تعبانه شويه بس.. فبصلها محمد وضحك ضحكه خفيفه فدخلت بحرقه اسراء اودتها وبتعيط وتفكر.. ازاي مش جي يخطبني وبيضحك كمان بتريق عليا... اه ياكلب


 ففتح محمد تليفونه وبعتلها رساله ( بصي يإسراء انا مقلتلكييش تسلميلي نفسك وتخليني انام معاكي.. دا كله بمزاجك واللي متعرفهوش انك حامل والدكتور قالي كدا لما عورتي نفسك وقلتله ميعرفش حد ع اساس اني جوزك وعاملها مفاجاأه وانا لسه بفكر هعمل اي) فتحت اسراء تليفونها لقت الرساله اتصدمت انها حامل داخت ووقعت مغمي عليها... دخلت ماماتها بتندهلها وفجأه بتصوت ماماتها


 محمد خاف ومرداش يدخل ف الأول يشوف ف اي دخلوا فوقوها مالك يإسراء حصل اي يابنتي دخل محمد وقف ساكت وبيبص ف الأرض ويبصلها ويبص لخالته وجوزها..

 قالتلهم مفيش بص محمد ليها وفرح والخوف راح... وبعد ماأطمنوا عليها مشي محمد ومامته...... ونامت اسراء لحد الساعه ١ الظهر ف دوشه برا ف البيت صحيت اسراء بتفتح الباب لقت مفاجأه 


مكنتش متوقعاها خالص......

للمتابعة اختار متابعة القراءة :

الجزء الثالث ........


 بص محمد ليها وفرح والخوف راح...


 وبعد ماأطمنوا عليها مشي محمد ومامته......


 ونامت اسراء لحد الساعه ١ الظهر ف دوشه برا ف البيت صحيت اسراء بتفتح الباب لقت مفاجأه مكنتش متوقعاها خالص......


 بتفتح الباب لقت محمود ابن عمها جي يسلم عليهم وجايب هدايا...


 فنده بابها...


 تعالي ي اسراء سلمي ع ابن عمك محمود جي من السفر ع هنا ع طول



 اسراء بتبص ومستغربه ازيك يامحمود عامل اي محمود : الحمد لله بخير انتي اخبارك ايه واخبار الدراسه اسراء : الحمد لله بخير تمام. ودخلت اسراء اوضتها وقفلت الباب. محمود بقلك ياعمي هيا اسراء مالها عمه : مفيش ياحوده كانت تعبانه الفتره اللي فاتت وبقت يعني كويسه شويه.. محمود : ربنا يعديها ع خير ويشفيها...

 بقلك ياعمي بقي انا مسافر السنين اللي فاتت دي كلها وجي علشان اتجوز واكملي حياتي...



 عمه : كويس وياتري بتفكر في مين محمود : بص ياعمي انا جي وطالب ايد اسراء بنتك اخطبها فتره الدراسه وبعد ماتخلص السنادي تالته ثانوي اتجوزها وهكملها تعليمها كامل عندي ومش هتعبها ابداا وهعملها كل حاجه تتمناها.. 

عمه : يامحمود يابني البت لسه صغيره ومبتفكرش ف الكلام دا دلوقت وانت عارف ملييش حد غيرها 


ف الدنيا دي محمود : لا ياعمي اومال انا رحت فين دا انا هشيلها ف عنيا...



 عمه : خلاص يامحمود هاخد رأيها وقولها واسأل مامتها بس حتي لو وافقت يبق بعد ماتخلص السنه دي بعد الامتحانات..

 محمود : والله ياعمي انا اسعد واحد دلوقت ربنا يتمم ع خير. ......


 ومشي محمود واسراء عايشه حاله من التعذيب والزعل من نفسها واللي ف بطنها واللي ابوه لسه عنده ١٨ سنه هتعمل اي... فكرت اسراء اتصلت بصحبتها المفضله ( سمر) اسراء : الووو سمر : ازيك ياسراء فينك كدا لا بتيجي دروس ولا بتفتحي نت ولا بتكلميني.. ف حاجه ولا اي



 اسراء : لا مفييش حاجه زعلانه وتعبانه شويه المهم سمر : مهم اي وبتاع اي انا لازم اجي اشوفك اسراء : لا مفييش حاجه مستهله مش مهم سمر : النهارده الساعه ٦ هكون عندك اسراء : خلاص ماشي هستناكي...

 وقفلت معاها قفلت اسراء وهيا بتفكر ف تفكيرها السيئ ف الانتحار مره تانيه بس صعبان عليها نفسها هتموت كافره.... ياربي هعمل اي اموت نفسي ولا اعمل اي ف اللي ف بطني



 سامحني يارب 💟 وبصيت من البكونه ف السما الساعه ٤ الجو بيشتي ع اخره وبتدعي اسراء تعمل اي يارب ساعدني يارب يارب وبتبكي بحرقه.

 وصلت الساعه ٦ الا ربع تليفونها بيرن محمد : الو اسراء : مبتردش وتعيط محمد : يابنتي ساعدني هنعمل اي انا اقدر مكلمكييش ولا ليا دعوه واثبتي بس لما اهلك يعرفوا مش هتلحقي تثبتي..


 اسراء : روح منك لله كل دا علشان ضحيت بنفسي وبحبك يارتني ماحبيتك ولا عرفتك...



 وقفلت اسراء بغضب شديد وعياط... الساعه ٦ رن جرس الباب اتفضلي ياسمر ادخلي عما اندهلك اسراء اصلها مبتكلمش حد سمر : لا ياطنط هدخلها انا سبيها وان شاء الله هتبق بخير ..................

 بتخبط سمر ع باب اوضتها محدش بيرد يااسراء أفتحي اسراء يااسراء... ياطنط الباب مقفول واسراء مبتردش كسروا الباب بشده لقوها مرميه ع الأرض وبتنزف دم ع الأخر وهيا مغمي عليها ع الأرض....



 يالهوي بنتي حصلها اي الحقيني يابنتي... شالوها ولسه بينزلوا يروحوا بيها للدكتور كان طالع محمود ابن عمها... اي ده ف اي... الحقنا يامحمود بسرعه ع مستشفي او اي دكتور قريب... 

حاضر حاضر استر يارب... ووصلوها للمستشفي ولحقوها والدكتور خرج...


 محمود وسمر صاحبتها خرجوا ورا الدكتور دكتور دكتور... اسراء مالها واللي حصل دا اي وسببه اي...


 الدكتور : استغفر الله العظيم انت يابني جوزها



 محمود : حصل اي بس يادكتور ايوا انا جوزها سمر بصت بإستغراب لمحمود وجت تتكلم سمر لا يادكتور محمود استني ياأختي دلوقت انا هفهم كل حاجه محمود : ف اي يادكتور الدكتور :

 بص يابني اللي بيحصل دا عمتا قضاء وقدر مراتك اللي جوا دي ومتزعلش مني مبتحفش ربنا ازاي قدرت تإذي نفسها وتموت اللي ف بطنها وتنزله كدا حرام حرام ومشي الدكتور بغضب محمود وسمر بصوا لبعض بغربه وجريوا ع الدكتور



 يادكتور : بقلك ياريت متعرفش والدها ولا والدتها اللي جوا علشان تعبانين ولو عرفوا ممكن يحصلهم حاجه...

 الدكتور : حاضر محمود وسمر اتصدموا من اللي اتقال ودخلوا الأوضه عليها مامتها : خير يامحمود خير ياسمر حصلها اي بنتي مالها سمر مبتتكلمش من الصدم#مه محمود : متقلقييش يامرات عمي اسراء كويسه الدكتور قال انها اتعرضت لخبطه فداخت ووقعت بصتله سمر بإستغراب وبتفكر...



 باب الأوضه اتفتح بشده بابها ومحمد ابن خالتها ف اي ياجماعه حصل اي محمود : متقلقوش هيا كويسه دلوقت ومفييش حاجه...

 سمر مصدومه من اللي الدكتور قاله واللي محمود بيقوله ليهم ليه معرفهمش الحقيقه... وليه قال كدا.... وليه بيبصلي ويقلي متتكلمييش...وليه اصلا اسراء عملت كدا.....


 باعت نفسها ومين ابو اللي م١ت دا.... انا هتجنن يمكن محمود هو ابو اللي م١ت دا فبيداري بس ازاي دا لسه جي من السفر بقاله يومين زي ماإسراء معرفاني.... 


وروحوا اسراء وهيا لسه مفقتش...


 ودخلوها اوضتها وسمر خرجت علشان اتأخرت تلحق تروح محمود استني ياسمر هاجي اوصلك الجو ليل والطريق وحش سمر : لا لا خليك محمود : والله ماهيحصل العربيه موجوده يلا.. وركبوا العربيه ومشيوا وبتبصله بإستغراب وفجأه سألته سؤال غريب جدا محمود اي اللي بينك وبين اسراء صاحبتي وكان رد محمود صدم#مه لسمررر.......................

للمتابعة اختار متابعة القراءة :

الجزء الرابع رجعت اسراء البيت و هى منهاره من الى حصل دخلت الحمام و قفلت عليها و فضلت تعيط و واقفه قدام المرايا و فجأه جسمها اشعر مره واحده و زى م يكون حد معاهاشافت خيال من وراها ف المرايه لفت بتعجب ملقتش حاجه بس الخيال شدها و فصلها من العياط رجعت ع المرايه و فضلت تقول ايه الى وصلنى لكده الى الى انا عملتو ف نفسى ده و فكره ف الانتحار لتانى مره .جابت الموس و قربت ع دراعها نفس مكان الجرح القديم 


 


و فجاه شافت خيال تانى وراها و الموس وقع منها لواحدهمره واحده الباب بيخبطاسراء ، يا اسرااء_ ايوه ي ماما انا خارجه اهو


خرجت اسراء و مامتها عايزه تعرف هى حاولت تنتحر ليه اول مره ، بس هى رافضه الكلام ف سابتها تدخل الاوضهدخلت اسراء و نفس احساسها بالخيال الى ف المرايه بيطاردها و حاسه ان فيه حد حاسس بيها بس مش عارفه تعمل ايه جريت ع المرايه يمكن تفهم حاجه فضلت واقفه نفش اشعرت الجسم تانى نفس الخيال الى بيظهر و يختفى ف اقل من لحظه


فضلت تكلم نفسها بتقول- انا حاسه بيك انا شفتك ، انت موجود فعلا ، اكتر من ساعه قدام المرايه وواشعرت جسمها بتزيد فجأه ، فونها رن بس المره دى قلبها مقبوض اوى محمد بيتصلعايزه ترد بس مش عارفه صوابعها مشلوله تمامه حاجه منعاها انها ترد جوه نفسها فيه ايه ، ايه الى بيحصلى ده تخلص الرنه ووتمسك الفون عادى جدا


اتصلت هىايوه ي محمد- اذيك ي اسراء عامله ايه دلوقت- فجأه الفون يفصل شحن و هو مشحون ، تحط الشاحن ميشتغلش عايزه تخرج تجيب شاحن من بره الباب مش بيفتحخيال من جنبها رعشت جسمها رجليها خدتها ع المرايه من غير اراده منهاجسمها كلو بيترعش جرحها فتح دم بين رجليها بينزل مش عارفه تتحركخايفه الخيال ظهر تانى


قالت انا حاسه بيك حاسه بنفسك انت فعلا حقيقى ولا ده تخيلات من الى بيحصل فياالو حقيقى بجد اظهر انا محاجه حد حنين علياو فجأه الخيال مبقاش لحظه و يختفى بقا اكتر من كده


حست بحاجه بتطبطب عليها حد لمسهاجسمهاا زاد و سخن و بيرتعش جامد عايزه تتحرك مش عارفو مره واحده حد بيهمس ف ودنها و الخيال ابتدى يبقى صوره الصوت ذادو بيقوول ،،،،،،،

للمتابعة اختار متابعة القراءة :

الجزء الخامس من قصه اسراء و محمد و فجأه الخيال الى بيظهر و يختفى ف اقل من لحظه بقا دقيقه و هى خايفه محدش سامعها بتتمنى حد يدخل عليها عايزه تتحرك من قدام المرايه بس مش عارفه جسمها مشلول بالكامل الا عنيها و احسسها حست بنفس جنبها ف قمه الذهول قالت انت هنا انا حسه بيك اظهر انا مستنياك الرعشه ذادت و و الخيال ابتدى شبه يكمل و صووت بيهمس ف ودنا و يقول بس هى مش فاهمه و الصوت ابتدى يعلى و قال هتستحملى تشوفينى ، هتستحملى شكلى ، هتستحملى صوتى _ اه هستحمل بس اظهر ليا و فجاه بدل مكانت حاسه بايد ع جسمها بقا حاضنها من ضهرها و الخيال بيظهر و يكتمل صوره و اذا بشاب فائق الجمال اسراء انا ظهرت ليكى بس انا ليا شروط هتستحمليها . هى و فيه قمه الزهول مش عارفه تنطق حرف انت بجد ايوه بجد و كنت شايف الى بيحصلك من بدرى و حسيت بكل حاجه و كنت معاكى ف كل لحظه عدت عليكى من ساعت عيد ميلادك لحد دلوقت و لحد م عمرك يخلص


 


 هى ، و ليه كنت متابعنى و افرض حد دخل دلوقت _ محدش يقدر يشوفنى غيرك ولا يسمعنى غيرك طيب و انت كنت متابعنى ليه كل ده عشان بحبك ي اسراء هى ف خوف ، بتقول ايه بتحبنى طب اذاى _ عادى ي اسراء ايه المانع عمرك ف شوفتى كده ، بصى ي اسراء انا اسمى كاتي بيرى ابن اكبر قبائل الجن عمرى 3500 سنه و انا اعرفك من وانتى لسه مولوده و ابى قد اعطانى اياكى هديه ف اذا لنتى ملك لى و هنا ف اللحظه دى ابتدى الشاب الوسيم يتغير و يقلب ع شيطان اعور ابتدت اسراء تخاف تانى و فجأه باب الاوضه بيخبط و هو يختفى ف لحظه مامت اسراء ، انتى نايمه ي اسراء عايزه اتكلم معاكى شويه _


 تعبانه ي ماما عايزه انام _ ماشى ي اسراء اسراء _ اظهر بقاا اللي مستعجل علي باقي القصه اضغط ابعت رساله خاص _ بصى ي اسراء انتى ليا و بتاعتى بس اول شروط ليا عشان انتى الى طلبتى انى اظهر ليكى اوش شئ انا هتجوزك و انتى ليا بس مش لاى بنى ادم تاانى هى ، طيب بس انا ليا طلب و شرط برضو عندك ، طبعا انت عارف محمد _ اه عارفو و عارف الدكتور كمان و الى عملو معاكى انا عايزه انتقم منهم و عايزه اروح للدكتور و اعمل،،،،،،،،،،،،،

للمتابعة اختار متابعة القراءة :

الجزء السادس 


بعد اما الح عليها تاخد العصير و بالفعل اخدت منو و قفل الباب براحه ووقرب منها بشويش و هى بين الحلم و


واليقظه راحت ف النوم و محمد بيقرب منها و جسمو بينزل عرق غزيل


 و هو مش عارف ليه قرب و لسه بيحصل و تحصل مفجأه اسراء منمتش و المنوم مش قصر فيها و ده مش غلط من محمد ولا غلط من الدكتور


 الى ادى محمد المنوم عشان ينيم اسراء لا ، ده من الجن الى دخل و خلي مفعول المنوم يدوب واكن لم يكن ، اسراء تفتح عنيها و تبص لمحمد اوى و تبص للجن بتاعها الى واقف وره محمد بس محمد ميعرفش و تقولو ايه الى بيحصل انت مقرب منى كده ليه ي محمد انت كنت ناوى ع ايه يرد محمد. ايه ي اسراء مش ناوى ع حاجه انا مره واحده بكلمك لقيتك نمتى قربت منك عشان اشوف فيكى ايه طيب انت مالك عرقان اووى كده ليه ، و ايه الى قفل الباب كده _


 مش عرقان ي بنتى مالك ، الباب اتقفل لواحده يقوم محمد و يفتح الباب و يرجع و يقعد ع الكرسى و جسمو كلو بيترعش و مش مصدق ان اسراء صاحيه ، بعد اما هدى قرب منها بس بمسافه مش قريبه اوى _ ها ي اسراء هنعمل ايه هنعمل ايه ف ايه ي محمد ، انت مش قولت انزل الى ف بطنى و هتصلح غلتطك و هتيجى و هنتجوز من غير فضيحه و هنا يسمع الكلام الجنى و يخرج من المرايه و يحجب النظر عن محمد و السمع 


و يقولها بتقولى ايه ي اسراء انتى عيزاه يصلح غلتطو احنا بينا اتفاق انتى ليا بس و لو فكرتى ف حد غيرى انا ممكن اخدك و محدش يعرف ليكى مكان انزل بيكى سابع ارض ترد اسراء لا انت فهمت غلط انا بشوف ردو هيقول ايه يرجع النظر و السمع لمحمد من تانى و يستغرب نفسو اوى و الى حصل و يرد _ طبعا ي اسراء بس ده مش دلوقت انا هصلح غلتطى اكيد و هاجى لبابا و اطلبك منو بس انتى عارفه احنا لسه صغيرين و ولا اهلى ولا اهلك هيوافقو ف الموضوع عايز صبر صبر تضحك عليا و تنام معايا و احمل منك و تودينى لدكتور و يعمل معايا نفس الى انت عملتو عشان يعملى العمليه و انتحر مرتين و اهلى و جاى تقولى صبر اقولك ي محمد انا الى مش عيزاك اطلع بره _ ايه الى بتقوليه ده ي اسراء انتى فاكره انك بتخوفينى


 يعنى و اطلع بره و بعدها تروحى تقولى لاهلك الى حصل بيناا لا ي ماما اصحى انا مش بتهدد و انتى الى هتيجى زاحفه ليا و تترجينى انتى و اهلك الى مش هيرضو الفضيحه و انا اصلا مفيش دليل انى قربت منك اصلا ولا عملت فيكى حاجه انتى ي ماما مش هتعرفى تقولى حاجه ولا تعملى حاجه لان ابوكى هيقتلك و لو فكرتى ف انتى الى هتتفضحى و لو جم قالو حاجه ليا هقولهم تعالو اعملو تحليل و نشوف انا ولا مش انا ، انتى ناسيه الدكتور والى عملو


 ولا ايه ده عمل بعد منا عملت معاكى ههههه يعنى هو الى هيظهر و انتى عمرك م هتقولى انك نمتى مع اتنين فوقى ها و تسمعى كلامى و الى اقولك عليه تعمليه بالحرف والا انا الى هفضحك و هقول ع علامات ف جسمك لاصحابى و يوصلو لابوكى الكلام و حلينا بقا لحد م تسبتى حاجه ي فالحه . اسراء باصه ليه ف استحقار و تقولو انت اوسخ انسان قابلتو


 ف حياتى انت مستحمل نفسك اذاى كده ، بعدها ضحكه بسخريه من محمد ليها و تروح اسراء تفجأ محمد بضحكه ثقه و تقولو عمتا متخفش انا هعمل الى انت عايزه حاضر و مش هقول حاجه لحد انا مش هفضح نفسى طبعا _


 جدعه ي اسراء قومى اهو ده الكلام قومى بقا و انا قايل لامك و امى انى هقعد معاكى شويه عشان نتكلم هروح اقفل الباب عشان انتى وحشانى اووى _ لا ي محمد انا لسه تعبانه و جرحى ملمش ملمش ايه ي اسراء انتى داخله ع شهر انتى مش هتسمعى الكلام تانى انا لسه قايل ايه يا محمد متكسفنيش بقا بقولك تعبااانه تعباانه بقا افهم انت _ ااااه ماشى ي اسراء فهمت خلاص ، طيب امتا هبقى اعرفك ي حبيبي _ تمام ماشى انا هخرج و اقولم لامك انك تعبانه و مش عارفه تتكلمى معايا خرج محمد و بمجرد م لف ضهرو لاسراء تحول الابتسامه بتاعتها لغل و انتقام و تروح تفه عليه و هو ماشى ، خرج و الباب اتقفل لواحده و يخرج الجن من المرايه بتاعتها و اول كلمه تقولو انت كنت فين الايام الى فاتت دى كلها يرد عليها _ كنت جانبك بس انتى محستيش بيا لغرض معين و يحكى الجن لاسراء ع الى محمد حاطو ف العصير و الى كان ناوى يعملو معاها و يسالها انا جاهز انفز طلبك و تنتقمى منو ترد اسرااء _ 


لالالالا سيب محمد ده للاخر انا عايزه الدكتور الاول عايزه اعمل فيه حجات متعملتش قبل كده _ ماشى ي اسراء موافق تحبى اجيبو دلوقت هنا لالا انا الى لازم اروح لحد عندو بس هنروح بكره تقنع مامتها و باباها انها تنزل بكره لوحدها و كل اما يجى حد يتكلم معاها منهم ف الى حصل و هى بتعمل كده ليه ووحاولت الانتحار ليه تزعق و تمثل انها تعبانه و هتموت نفسها تانى لو حد كلمها و هم لا حول لهم ولا قوى غير انهم يسمعو الكلام عشان خايفين ع بنتهم تنزل اسراء تانى يوم باحسن لبس عندها و تحط احسن ميك اب و تروح للدكتور ، وصلت اسراء و كانت فائقه الجمال و دخلت للدكتور نظر ليها بزهول و مش مصدق انها جايه لحد عندو برجليها الدكتوور لاسرااء _ ماشاء الله ع الجمال ايه ده هو فيه كده خير ايه الى جابك هو انا عجبتك ولا ايه هاهاهاها ترد اسرااء طبعا يا دكتور هو انت فيه زيك تقعد اسراء و الدكتور يقعد قدامها و هى باصه ليه بابتسامه جميله و تدريجيا تختفى الابتسااامه واحده تلو الاخرى و تتحول من ابتساامه لنظره و تعبير وجهها الى ما لم استطيع ان اوصله لكم ف قصتى و اذ بالجنى يظهر هو الاخر خلف الدكتوور و يأتى تدريجيا من الخلف الا الامام و تقول اسرااء ،،،،،،،،،،،،،،،،

للمتابعة اختار متابعة القراءة :



الجزء السابع من قصه اسراء و محمدبعد اما وصلت بجمالها و دخلت ليه جوه و اتخدع ف جمالها اصلو دكتور خرفان كل همو فلوس و شهوته، و مش همو بنات الناس ولا حرام ولا حلال لا و بيساوم البنات ع شرفهم ميعرفش ان ربك مش بيسيب ربك بالمرصاد ، يضرب الظالمين بالظالمين و كلو بعدلودخلت و قعدت ووهو فاكر زى م فاكر ، اختفت الابتسامه منها زى مقولت لدرقه غل ما استطيع وصفها ف كلاماتى ، و الجن ف ضهر الدكتور الفاسد ، بخطوات بقا من ضهرو لامامو و ف صوره انسان ،الدكتور اختفت الابتسامه وراها الشهوه و بصوت تخين ،-


 انت مين و دخلت هنا اذا


ىردت اسراء_


 لا يا دكتور ده موضوع طويل بس مش ده وقتو دلوقت فيه حسابات لازم تخلص دلوقت ، فاكر اول يوم شوفتك فيه قولت ايه فاكر ، انا فاكراها بالحرف


 ( ايه يا عثل هى اول مره ولا ايه ، طيب م نخليها مره كماان )


ايه يا دكتور نسيت ولا مكنتش عجباك ولا ايهفين ابتسمتك فين كلامك ، فين نفسك الى كان زى العفن ، فين كل دهو لسه بيتحرك الدكتور من مكانو و بيقولانتى فاكره ي شاطره انتى و الى ومعاكى ده هتعرفى تعملى ايه دلوقت انتى مش عارفه انا مين ، اصل هو لسه ميعرفش ان الى معاها ده شكل انسان بس هو مش انسان ، ميعرفش الى هيحصلو و لسه بيتحرك ع المكتب يرن الجرس للممرضه الى بره ، اصلا برضو ميعرفش انو جنى و وهو داخل حجب النظر عن الممرضه عشان متشوفش اسراء ووهى داخله ، و فجأه الجن اتحول لشكلو الحقيقى للدكتور و هنا الدكتور كان ف زهول من المنظر و الرهبه ، و جسمو اتشل تماما عن الحركه الا نظرو و سمعو ،قالت اسراء_


 انا هخليك تندم ع اليوم الى اتولدت فيه و اليوم الى شفتنى فيه هنا ، مش ده السرير الى عملت معايا فيه ، هيكون نفس المكان الى هنتقم منك و اريح الناس من شرك فيهباصت اسراء للجن و قالت يوديه ع السرسرو هو ف مكانو من غير حركه الدكتور اتنقل ع السرير و طلبت ينفتح رجليه عن بعضها مثل الوضع الى هى كانت فيه و قد تم بالفعل ، قامت اسراء طلبت من الجن ينده ع الممرضه بصوت الدكتور و يطلب منها من ورا الباب انها تقفل العياده ووتمشى عشان جاى ناس ف قمه الاهميه ف تمشى هى من غير م تدخل عليهم ، و تم بالفعل و نفذ الجن طلب اسراء


و الدكتور مثل الطفل مش عارف يعمل حاجه ولا يتحرك ، قربت منو اسراء و نظرت ليه نظره و ماسكه المشرط لدرجه الدكتور جسمو ساب و قاضى حاجته ف مكانو شالت البالطو ووالبنطال و ابتدت تقطع ما بين رجليه بكل وحشيه و اتنزعت منها كل معالم الانوثه ، اكتملت من انتزاع ما قد بدأت به ثم انتزعت اظافر رجليه ، ثم قطعت صوابع رجليه ، ثم انتقلت ع جلد جسمو و شوهت ما تبقى منه سليمولاكن نسيت حاجه ، ان الدكتور بيطلع ف الروح خلاص ، نظرت للجنى قالت متخلهوش يموت ،رد الجن


- مش بايدى ي اسراء دى مش بأيدى


بصت للدكتور بخوف و قالت انت الى وصلتنى لكده لما اتفقت انت و محمد علياالفت اسراء للجن متخلهوش يموت متخلهوش يموت


رد الجنى


استنى ي اسراء ، انتى خلصتى كده اخدتى حقك منو ، قالت اه خلصت ، راح مرجعها لورا و طلع ماده سوداء و حاطها ف اذن الدكنور ثم عيناه ،ثم اطرافو ، ثم باقى الجسم ،ثم جمع ما تم قاطعو من اسراء و جمعو ع الدكتور ثم اخرج ڜئ ما من فمه و القاه عليه


و توجه هو و اسراء نحو الخارج و هى لم تنطق كلمه واحده و اذ بالغرفه تشتعمل بنار رهيبه لعدم معرفه سبب الوفاه و كأنها ماس كهربى و ذهبت اسراء مع الجنى و روحت البيت ، بعد اما ارتاحت ظهر الجن ووقال ها ي اسراء نفذت طلبك و كل طلب ليه طلب قصادو زى م اتفقنا و طلبى الجااى انك تيجى معااياا...


للمتابعة اختار متابعة القراءة :

موقع أيام نيوز

رواية انا وبنت خالتي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم وعد حامد

موقع أيام نيوز


 


 الجزء الثامن 


من قصه اسرااء و محمد، ،م١ت الدكتور و اتقطع و اتحرق و اتشال جلدو و اخد الى يستحقو بس بطريقه غلطروحت اسراء مع الجندخلت غيرت ، استريحت ، ظهر ليها الجن بتاعها قال- 


نفذت طلبك ليا طلب انا كمان ، هتيجى معايا مشوار_ 


مشوار ايه الى هروحو معاك و اذاى اصلا هو انت مش بتظهر لاى حد- لا المراضى هظهر بس مش ف مكان غير مكانك- مش فهمه تقصد ايهو هنا ابتدى يتحول الجن مش شاب جميل الى القبيح و قال بصوت مرعب ، انا نفذت طلبك و عملت الى انتى عيزاه و متفق معاكى ان كل طلب ليكى قصادو طلب ليا و انا مش بستأذنك انا ممكن اعمل الى انا عايزه و اخفيكى_


 طيب خلاص متخوفنيش انا تعبانه بس مش اكتر هاجى معاك حاضر بس كنت عايز افهمرد الجن عليها_خلاص هسيبك ترتاحى ساعه و ارجعلك- ساعه ايه تعبانه و بعدين الوقت متاخر و مش هيرضو ينزلونى_ هى ساعه يا اسراء و هرجعلك وواذا كان ع اهلك ف انا هاخدك من غير م يشفوكى و اظن دى مش حاجه جديده عليكى- طيب الى تشوفو


مسكينه اسراء دى سلمت نفسها لمحمد و ضيعت حلمها و مستقبلها و هى لسه عندها 18 سنه مع ان هى كانت لو حفظت ع نفسها كانت هتتجوز جوازه محترمه زى اى بنت محترمه بس هى مفكرتش غير ف الساعه بتاعه المتعه بس مع محمد مع ان الساعه المتعه دفعت التمن غالى اوى شهور و يمكن سنين لا و ذودت كمان انها حملت منو لالالا و ذودت اكتر لما معرفتش اهلها اصل غلط عن غلط بيفرق، اكيد لو كانو عرفو كانو حاولو يصلحو الغلط و مكنتش وصلت لحد كده لا هى كمان راحت لدكتور و سمحت ليه يعمل الى عملو و غضبت ربنا مرتين و مكفهاش كده و بس دى قتلت روح و راحت نزلت الى ف بطنهاو راحت قتلت روح تانى و كان الدكتور ، و عملت الى اكبر من كل ده راحت اتعلمت و سلمت نفسها لجن و كفرت بربها تحت مسمى انها مجنى عليها الصراحه ووالاعتراف بالغلط بتفرق كتير جدا بس الى بيفهم و بيحسبها صح .


 سلمت نفسها لجن ع الاقل كانت هتعرف تخلص من بنى ادم انما جن هتبقى صعب شويه ووغصب عنها هتسمع الكلام . رجع الجنى بعد ساعه لاسراء و جايب معاه ملابس غريبه تلبسها و ف لحظه من غير اراده ولا قرار لقت نفسها لابسه الهدوم الى معاه_ يلا بينا ي اسرااءو قبل م ترد كان وخدها ف حضنو و طالع بيها قدام اهلها من غير م حد يحس بيهمغمضه عين فتحت لقت نفسها ف مكان غريب اول مره تشوفو ، بيت طويل عريض ، مكركب ، شكلو مريب جدا اكتر من المخيف بمراحل_


 ايه ده احنا فين و جينا هنا اذاى-متخافيش ي اسراء ده بيت العشيره بتاعتىسلم طويل اخره بوابه كبيره ، سجاد اسود فحم ، طلعو السلم فتحت البوابه ، دخلو ، وومن داخل البوابه قصر جميل ستاير ، سجاد ، مفارش ، نجف ،وولاكن كلو وهم سحر ف عنيها ، ولاكن ف الواقع هو لا يوجد به الا دماء و مستنقعات كرهه برائحه نتنه ولاكن هى لا تذال لا تعلم شئو اذ ب اشكال اول مره تشوفها عالم جن شيطان اشباح ولاكن ليس بالمخيفيمسك الجن يد اسراء و يذهب بها لابيه و امه- ابى هذه اسراء انت تتذكرها هى من اعطيتنى اياها هديه


ثم تاتى الام و تنظر لاسراء بنظره تكان ان تأكل امعأها و تقول لابنها هذه من قتلت لاجلها ، هذه من اشعلت النار لاجلها ، هذه من اضهرت وجهك لاجلها ، ماذا فعلت لك تنظر لها اسراء بتعجب و جسمها كلو يعصل فيه صدم#مه 


و فوران لن يحدث لها من قبلو يقول الابن- سيدتى ، ملكتى ، امى ، لقد احببتها و قد اعطانى اياها ابى من صغرها ، و ينظر لابيهثم يقول الاب- اعطيتك اياها لاكن لان اسمح لك بان تقتل و تشعل و تحجب و تفعل ما فعلت بدون اذناخرك من عشيرتى ف انت عليك اللعه لحين ان تأتى لى برأسها و تقتلها ثم تأتى و تطلب العفو اسراء لن تنطق بكلمه واحده و تكاد ضربات قلبها تقف من شدت الخوفو الابن يفقد صوابو و يظهر بأقبح شكل لهو ع الاطلاق


 ثم يأمر الاب بان يخرج بره العشيره لحين ان يفعل ما امر به ، ثم تأتى الحراس لتخرجه خارج القصر و قبل ان يقتربو لاسراء يأخذها ف حضنو و يختفى ف لمح البصر خارج القصر .ذهبت اسراء و هو الى البيتو يقول لها الجنى- اسراااء لقد ،،،،،،،،،،،،،


للمتابعة اختار متابعة القراءة :


 ↚

 الجزء التاسع 


من قصه اسراء و محمد تنظر الام ل ابنها و تقول هذه من قتلك ووتشعلت النيران و تظهر وجهك لاجلها، ماذا فعلت لك يقول الابن سيدتى ، ملكتى ،امى ، احببتها و ابى من اعطانى اياها هديه ، و ينظر لابيه فيقول الاب نعم لقد فعل ولاكن لن اسمع لك ان تقتل و تشعل النيران و تحجب من دون اذن ، فل تخرج خارج عشيرتى انت عليك اللعنه ،الا ان تأتى لى برأس اسراء و تأتى و تطلب العفو و يأمر الاب الملك يأمر الحراس بأن يذهبو بالانسيه خارج العشيره و اقل من لحظه يذهب الجنى بها الا البيت يصل للبيت يدخل اسراء ووهى ما تذال لا تنطق بحرف يقول الجنى اسراء لقت حلت عليا اللعنه و كان ذالك من اجلك تقول اسراء انت الى اخدتنى هناك ، هو انت فعلا هتعمل كده فعلا هتموتنى ينظر اليها ويقول لا اعلم ما افعل و قد حلت عليا اللعنه ، سوف اذهب لا


طلب العفو و يذهب و تظل اسراء ف حيره و قلق و خوف و تفتكر الموقف ف كل لحظه و فجأه افون اسراء يرن محمد بيتصل الو شوفتى الى حصل يا اسراء ، الدكتور الى عمل العمليه لقوه ميت انهرده ف العياده ولعت بيه _ بجااااد حصل امتا ده يا محمد وواذاى حصل الصبح ماس كهربى و ولع ف العياده و اسراء من داخلها بتقول اعبالك انت كمان هتحصلو ، و ف لحظه تفتكر انها هى الى اتأمر بقطع رأسها ف تقفل مع محمد الخط و تنتظر الجن لكى يعد ، عدى يوم و اتنين و نفس الوضع ، اسبوع نفس الحال و محمد بيلح ع اسراء عايز اشوفك ، وحشتينى ، عايزك ، انتى مش بتسمعى الكلام ليه ، انا هفضحك ، و كل يوم يعدى ع اسراء اصعب من الى قابلو ، خوف من فضيحه و خوف من اهلها و خوف من محمد و خوف للجن يسمع كلام اهلو و يق،ـطع راسهاا ، تعبت اسراء منوالى بيحصل معاها بس ، بس هى السبب ،هى الى سمحت بكل ده ، جالها فرصه مره واتنين و تلاته بس هى فضلت الطريق السهل و اختارت الكدب مع ان الحقيقه مهما كانت متعبه و ليها عواقب بس افضل من الكدب بكتيير . الحااح محمد بيذيد عايز يشبع رغبتو و هى خلاص مبقتش مستحمله ، كل يوم كابوس افظع من الى قابلو و خضه اكبر من الى قبلها لونها اطفى ، تحت عنيها بقا اسود .شعرها ابتدى يقه ، خست ، بقت شبه هيكل ف اقل من اسبوع 😔


 خلاص مافيش امل كل املها الجن يرجع ليها عشان متموتش و تنتقم من محمد و تخلص منه نهائى خلاص مبقتش قادره و هنا فكرت للمره ال3 ف الانتحار نفس الحمام ، نفس الموس ، نفس الوقفه و هنا تحصل مفجأه يخرج ليها الجنى من تانى انت كنت فين كل ده كنت فين انتى عارفه ي اسراء الى حصل ف العشيره ابى قد م١ت و توليت مكانو _ طيب انا كنت هموت مكنتش عارف رد عليها و قال انا ليا قدرات بس فيه حجات فأق قدراتى


 مثل المoت ليس لى حيله و مثل البعد انا و انا بعيد عنك ف العشيره مقدرش اشوفك انتى بتعملى ايه ، ولا اقدر اعرف المستقبل ، عشان كده مكنتش اعرف اشوفك من هناك ، بس انا جيتلك عشان انفذلك طلبك و تنتقمى من محمد و بعدها مش هطلب منك غير طلب واحد يا اسراء ايه هو الطلب ده مش هقولك عليه دلوقت بعد اما تنتقمى من محمد تفرح اسرااء جدا و روحها ترد فيها من تانى و وشها رجع ف اقل من ساعه تانى يوم الصبح تتصل بمحمد و تحدد معاه معاد تقابلو عشان هى بقت كويسه و يتفع تشوفو عشان يعمل الى هو عايزه معاها ، و يفرح جدا و مينمش الليل لحد تانى يوم لحد المعاد ، و كان ف مكان بعيد عن البيت هنا و هنا ، مكان ما ، مكان هتعرف تعمل فيه الى هى عيزاه براحتها ، وصلت المكان و كان محمد ف انتظار اسراء دخلت اسراء و كانت احلى من مظهرها للدكتور و احلى و حطا برفان فاقع يشد اى انتبااه تروح و تخش لمحمد و اول م يشوفها ع طول يخدها ف حضنو بحجه انها وحشااه و اسراء تندمج ووتمثل انها هى كمان حبه الوضع و تضع يديها ف ووتخرج زجاجه بهاا ،،،،،،،


للمتابعة اختار متابعة القراءة :


الجزء العاشر من قصه اسراء و محمد اتفقت مع محمد ع المكان و المعاد ، و بالفعل راحت لقتو مستنيها ، و كانت ف غايه الجمال ، قد تكون اجمل الفى مره من جمالها الحقيقى ، اول م شافها محمد ع طول اخدها ف حضنو بحجه انو واحشها ، اسراء كمان استغلت الموقف و اكنها حابه الوضه ، و هنا اخرجت اسراء زجاجه صغيره من جيبهاا و هى ف حضنه ، و اذ بالجنى يدخل و يظهر عليهم بزى رجل شرطه ، ليذيد ارتباك محمد ، كان المكان شبه مهجور ، لا يوجد به اى بشر ولا ، دخل الجنى بالزى الشرطه ، و قالمن انتم ، انتو مين ، و بتعملو ايه هنارد محمد- مش بنعمل حاجه حضرتك دى خاطبتى و بنت خالتى و احنا كنا رايحين مشوار و و قابلنا المكان ده و جينا لاجل قضاء حاجتها ف هى بنت زى م حضرتك شايفردت اسراء- 


لا حضرتك مش ده الى بيحصل ده ابن خالتى و جايبنى هنا عشان يفعل بى كذا و كذا و قد فعل بيى كذا و حملت منه و ارسلنى لدكتور فعل بى هو كمان لكى عشان الطفل ينزل و هددنى بالفضيحه و ضحك عليا و قال هيتجوزنى و بعدها قال انو عايز يقابلنى هنا عشان يشبع رغبته ، و لما رفضت قالى هيفضحنى و كان لازم اسمع الكلام و اجى و الحمد الله انك جيت قبل م يحصل حاجه بيناو محمد واقف ينظر لاسراء بزهول و يقول للشرطى لا لا هى تكدب و هنا تفتح الزجاجه اسراء و بها ماء نار مركز و تبخ به ف وجه محمد ، وفى تلك اللحظه يشعر محمد بألم لم يشعر به من قبل ، و تضحك بصووت عاالى و تقول هاهاهاهاها ايه ميه النار وجعاك اوى كده ، انت فاكر ان ده شرطى اصلا ههههههههههو هنا يخرج الجنى مثل الكلابش و يقيد محمد من اطرافه الاربعه و تاتى اسراء و تقول_ محمد مالك ، فيك ايه ي حبيبي وجعاك الميه ، طب و الى عملتو فيا موجعكش ، طيب و الى الدكتور عملو معايا بأتفاق منك موجعكش ، طيب انى قاربتك و بت خالتك و عرضك و شرفك ، موجعكش لما واحد غريب يعمل كده فيا بحضورك اتفو عليك و ع الرجوله ، طيب تهديدك ليا كل شويه موجعكش ، و انت بتكسر بنت و بتيجى عليها كل ده محستش بيه ، محستش غير بنفسك و رغبتك فيها ، بس انا انهرده جايه 


اشبع رغبتى فيك انا كمان بس بشكل مختلف ، بس الاول اعرفك ع ده ، عارف ده مين بصلو كده. و هنا يختفى الزى الشرطى تدريجيا و يظهر بوجه الحقيقى الى يخيف محمد و يوجعو اكتر من وجع ميه النار الى ع وجهو تقول اسراء_ده جن ي محمد ، جن كان احن عليا منك و من اى حد تانى ، هو الى وقف جانبى و ده الوحيد الى وافق ياخد حقى منكو واحد واحد ، و ع فكره يا محمد اوعى تفتكر ان الدكتوور م١ت فعلا ووالعياده ولعت بماس كهربى زى م النااس فاكره ، ههههههههه لاانا الى قتالتو و خلصت الناس منو ، بحق الى عمل فيا و بسببك ف انا ولعت فيه تخيل بقا هعمل فيك ايه و كل ده كان معايا حبيبي و هو الى ساعدنىو تشاور بأصبعها ع الجنىو هنا تحصل اكبر مفجأه لاسراء ، ينسى محمد الالم و الجن و يرد ع اسراء_


 و يا ترى بقا يا اسراء قدمتى ايه للجن عشان يعملك كل ده ها ، قدمتى ايه عشان يحبك و يقتل الدكتور و يوافق يجبنى هنا ها يا اسراء ، اكيد بعتيلو نفسك و جسمك برضو ،يعنى عمل زى الى انا عملتو برضو كده كده بقتى نفسك بس الفكره المراضى كان بنزاجك ، عارفه ي اسراء انتى عايشه دور الضحيه انا مضحكتش عليكى ولا لعبت بيكى ، انتى كل حاجه حصلت بأراده منك و موافقه منك ، انتى كنتى تقدرى تقولى لا ، و كنتى تقدرى توقفينى و معملش الى عملتو معامى بس انتى كنتى عايزه كده و موافقه عليه كمان و اكيد انا مكنتش هعرف اعمل حاجه بدون موفقتك ، انا عملت الى عليا فهمتك انتى بحبك و انتى عملتى معايا كده تحت مسمى الحب ، و برضو ساعت الدكتور كان ممكن جدا برضو ترفضى بس انتى رميتى الغلط عليا برضو ، لا و روحتى بعتى نفسك لجن كمان و سلمتى نفسك تحت شعار انك مظلومهلا فوقى احنا الاتنين زى بعض .و هنا تخرج اسراء سكين و تطعن محمد ف نصف كف يده ليصرخ من الالم باعلى صوتو لا لا منجى ف هذا المكان الا الله وحده ثم تجرد محمد من ملابسه كامله ،


 و تبخ بماء النار ع مابين رجليه ، و تفعل مثل م فعلت مع الدكتور و تقطلع ما بين رجليه كاملا ولاكن هذا المره تتعلم لكى لا يموت محمد بسرعه عشان يدوق اكتر من الالم و تحبس الدم لكى لا يموت ، ثم تاتى الى كف يديه و تخرج السكين و تضع ف منتصف اليد الاخرى بابشع طريقه ، و تنتزع منها كل معالم الانوثه و تتحول مش الشيطانه ، و تخرج من قلبها الرحمه كامله ، ثم تأمر الجنى لى يشعل النار ب محمد ولا ف نصف جسمهو فقط


 ( النصف الاسفل وليس الجسم كاملا ) ثم تبتعد ليشعل النار ف محمد و تنظر اليه و هو يخرج ما به منصوت من شده الالم و تستمر النار مشتعله نصف ساعه ف نصف جسم محمد ، و تامر بان يطفى النار لتكمل ما بدأت به ، و لاكن كل هذا مش بدافع الانتقام لا ، لان كلام محمد وجعها بجد ف زود من الجبروت عندها ، تذهب اسراء و تمسك باقى ماء النار و تبخه باكمله ع وجه محمد و تمسك السكين و تضعه ف منتصف قلبه و تخرجه لكى ينبط ف يديهاا، ثم تخرج باقى امعائه ، و اخيرا تفصل رأس محمد عن جسده 💔😑 و تأمر بان يشتعل النار بكامل جسديه و تشاهد و هو يحترك لمده ساعه كامله ، الى ان بعد ذالك لا توجد ملامح لمحمد ولا لاى شئو تفرد ظرعيها الاثنين ووتنظر الى السمااء و كأنها ارتاحت و هم و اتشال من ع كتفه


اذهبت اسراء هى و الجنى الى البيت .ولاكن اسراء مرتحتش هى فعلا خلصت من محمد و الدكتور و انتقمت بس لسه معاها الى اخطر من كل دول معاها الجن ، ولسه متعرفش ايه هو اخر طلب هيطلبو منهاارتاحت خلاص وةفاقت و رجع الجن ليهاو قال-


 انا عملت طلبك ناقص طلبىو طلبى ده انى ملكى ، سيدى ، ابى قد م١ت و انا من توليت من بعده ، ولا يوجد عاقبه غير امى و انا هعرف اقنعها بيكى و طلبى يا اسراء انى هتجوزك و هاخدك تعيشى معايا ع طووول مدى الحياه الا ان تموتىو ننظر اليه ف زهول و قلبها قد ينخلع من مكانو من رهبه طلبهردت اسراء_ انت بتقول ايه ده بجد ، طب و اهلى و ناسى كل دول هسيبهمو يظهر الجنى بشكله المخيف-


 اه ي اسراء هتسبيهم ولو موفقتيش هاخدك غصب عنك ووهعذبك لحد م تموتى و برضو هعمل الى انا عايزه ، هسيبك اسبوع و هرجع تكونى ودعتتى اهلك .و ذهب الجنى ، و اسراء ف خوف و رعب و عقلها يكاد ان يجنو فجأه خطرت فكره بعقل اسراء و هى ،،،،،،،،


للمتابعة اختار متابعة القراءة :


 الجزء الحادي عشر


 من قصه اسراء و محمد. خلاص قتلت اسرااء محمد، و المفروض انها ارتاحت بى ف الحقيقه لا هى اتنقمت و كل حاجه بس لسه معاها مصيبه اكبر ، معاها جنى ، خلصت من 3 اشخاص بس فيه جنى و مش اى جنى ده بقا ملك عشيره كماان . رجعت اسراء البيت و ظهر الجنى و قالها _ طلبى الاخير منك ، زى م انتى عارفه ف الاسبوع الى اختفيت عنك فيه ان ،


 سيدى ، حاكمى ، ابى ، قد م١ت و انا الذى توليت عنه ، ف ليس لدى مشكله غير امى لاكن انا سوف اقنعها بكى ، طلبى الاخير يا اسراء انى هتجوزك و هتيجى تعيشى معايا ع طول لحد اما تموتى اسراء ف زهول انت بتقول ايه بتتكلم جد اجى معاك فين و اهلى و الدنيا و ناسى اسيبهم و هنا تحول الجنى من الجميل الا القبيح و قال _ 


اه هتسبيهم يا اسراء و لو مسمعتيش كلامى انا هخفيكى من وش الارض و هاخدك غصب عنك و هعذبك لحد اما تموتى و برضو هعمل الى ف دمااغى و هاخدك ف زى م بحقق طلباتك حققى طلبى و ده كان اتفقنا من البدايه _ ايوه بس انا مكنتش اعرف او متفقه انك تاخدنى اعيش معاك رد الجنى بس كنتى متفقه انك ليا و مش لحد تانى غيرى ف كده كده انتى ليا ، ف هتفرق ايه يعنى انى اسيبك و اركعلك هنا تيجى معايا و خلاص ، اسراء انا هسيبك اسبوع تودعى فيه اهلك و متعرفيش حد حاجه منهم و انا هروح للعشيره بتاعتى اقنع ولدتى و انك مستعده تعملى اى شئ عشان تبقى معايا و انصرف الجنى عن اسراء ، و اسراء ف حيره كبيره و خوف و فظع و قلبها هينخلع من مكانو من طلب الجنى منها . هتعمل ايه هتسمع الكلام ، طيب و اهلها هتسبهم ، و مستقبلها و لبسها و حاجتها ايعقل ، حياتها و عمرها و تعيش مع جن ف جن ، راحت حياتك يا اسراء 😔 طيب مش هتسمع الكلام ،يبقا هتعمل ايه معاه ده مش انسان هتستخبى منو اذاى ، هو ينفع اصلا ده هيجبها ف لحظه من اى مكان ، طيب هتعمل ايه 💔 و فجأه تيجى ف بال اسراء فكره ، و تفتكر ان لما كانت هتنتحر اخر مره لما الجنى اختفى و ظهر ، سألتو انت كنت فين مش شايف العذاب الى انا فيه و كنت هموت نفسى و رد عليها هو قالها فيه حجات بتبقى خارج الاراده عندو زى المoت ، و الغيب ، دول لله وحده هو ميقدرش يعرفهم او يغيرهم ، و كمان لما يبقى ف الغشيره مش بيقدر يشوفها ، و هو لسه قدامو اسبوع زى م متفق معاها ، معنى كده انو مش هيقدر يشوف هى بتعمل ايه ، ف جت فكره ف عقلها ، كانت شافت قبل كده ع السوشل ناس بتصرف جن عاشق ، ناس ملبوسه ، حجات من هذا القبيل الفكره انها تتواصل مع حد يصرف عنها الجن باى شكل ، و بسرعه تمسك الفون و تبحث و تدور ع السوشل ميديا ، لحد م توصل لدجال اسمو ابو سيفان .


 و تتواصل معه بالفعل و توصل لعنوانه و تاخد معاد ، و تروح و تحكيلو نص القصه فقط و هى ان الجنى حبها و لبسها و متحكيش عن اى حاجه من الى حصلت ولا قتل ولا نار ولا ولا ولا خلاص قتلت اسرااء محمد، و المفروض انها ارتاحت بى ف الحقيقه لا هى اتنقمت و كل حاجه بس لسه معاها مصيبه اكبر ، معاها جنى ، خلصت من 3 اشخاص بس فيه جنى و مش اى جنى ده بقا ملك عشيره كماان . رجعت اسراء البيت و ظهر الجنى و قالها _ طلبى الاخير منك ، زى م انتى عارفه ف الاسبوع الى اختفيت عنك فيه ان ، سيدى ، حاكمى ، ابى ، قد م١ت و انا الذى توليت عنه ، ف ليس لدى مشكله غير امى لاكن انا سوف اقنعها بكى ، طلبى الاخير يا اسراء انى هتجوزك و هتيجى تعيشى معايا ع طول لحد اما تموتى اسراء ف زهول انت بتقول ايه بتتكلم جد اجى معاك فين و اهلى و الدنيا و ناسى اسيبهم و هنا تحول الجنى من الجميل الا القبيح و قال _


 اه هتسبيهم يا اسراء و لو مسمعتيش كلامى انا هخفيكى من وش الارض و هاخدك غصب عنك و هعذبك لحد اما تموتى و برضو هعمل الى ف دمااغى و هاخدك ف زى م بحقق طلباتك حققى طلبى و ده كان اتفقنا من البدايه _ ايوه بس انا مكنتش اعرف او متفقه انك تاخدنى اعيش معاك رد الجنى بس كنتى متفقه انك ليا و مش لحد تانى غيرى ف كده كده انتى ليا ، ف هتفرق ايه يعنى انى اسيبك و اركعلك هنا تيجى معايا و خلاص ، اسراء انا هسيبك اسبوع تودعى فيه اهلك و متعرفيش حد حاجه منهم و انا هروح للعشيره بتاعتى اقنع ولدتى و انك مستعده تعملى اى شئ عشان تبقى معايا و انصرف الجنى عن اسراء ، و اسراء ف حيره كبيره و خوف و فظع و قلبها هينخلع من مكانو من طلب الجنى منها . هتعمل ايه هتسمع الكلام ، طيب و اهلها هتسبهم ، و مستقبلها و لبسها و حاجتها ايعقل ، حياتها و عمرها و تعيش مع جن ف جن ، راحت حياتك يا اسراء 😔 


طيب مش هتسمع الكلام ،يبقا هتعمل ايه معاه ده مش انسان هتستخبى منو اذاى ، هو ينفع اصلا ده هيجبها ف لحظه من اى مكان ، طيب هتعمل ايه 💔 و فجأه تيجى ف بال اسراء فكره ، و تفتكر ان لما كانت هتنتحر اخر مره لما الجنى اختفى و ظهر ، سألتو انت كنت فين مش شايف العذاب الى انا فيه و كنت هموت نفسى و رد عليها هو قالها فيه حجات بتبقى خارج الاراده عندو زى المoت ، و الغيب ، دول لله وحده هو ميقدرش يعرفهم او يغيرهم ، و كمان لما يبقى ف الغشيره مش بيقدر يشوفها ، و هو لسه قدامو اسبوع زى م متفق معاها ، معنى كده انو مش هيقدر يشوف هى بتعمل ايه ، ف جت فكره ف عقلها ، كانت شافت قبل كده ع السوشل ناس بتصرف جن عاشق ، ناس ملبوسه ، حجات من هذا القبيل الفكره انها تتواصل مع حد يصرف عنها الجن باى شكل ، و بسرعه تمسك الفون و تبحث و تدور ع السوشل ميديا ، لحد م توصل لدجال اسمو ابو سيفان . و تتواصل معه بالفعل و توصل لعنوانه و تاخد معاد ، و تروح و تحكيلو نص القصه فقط و هى ان الجنى حبها و لبسها و متحكيش عن اى حاجه من الى حصلت ولا قتل ولا نار ولا ولا ولا اوصلت و قعدت و حكت لابو سيفان الدجال كال انا هصرفو عنك بس هنحضر جن يقاتلو ولازم يجون اقوى منو لان هو جن نار و ملك عشيره ف لازم نحضر جن بحار و اسمو ( قنطنه) و ده اقوى منو بس عندى سؤال يا اسراء اتفضل _انا فيه جنى معايا مخاوينى بلغنى دلوقت انك مش بنت ف هل ده صحيح ايوه فعلا -مع ان انتى لسه صغيره حصل اذاى انا مطلقه حضرتك _ امم طيب زى م قولت هنحضر الجنى بس فيه مشكله ان الجنى ده لازم يتحضر ع نجاسه عشان ينفذ طلبك و لازم ابقى يكون ف الايام 3 او 4 الى بتكونى تعبانه فيها كل شهر تنظر اسراء باستغراب و جسمها يتلبش كلو حته واحده قالت _يعنى ده هيقدر عليه اصل هو عايز يخطفنى و يخدنى اه ي بتتى هيقدر عليه _ 


طيب انا هجيلك بعد بعد 3 ايام ، و مشيت اسراء من عندو و بتفكر هى هتعمل ايه و قبل م توصل البيت كانت اخدت القرار بأنها موافقه و هتروح و تعمل الى تعملو ع الفاضى ديما اسراء بتاخد الطريق السهل 💔 رجعت بعد 3 ايام و غضبت ربنا للمره ال 8 و كل مره افظع من الى قبلها و اتحضر الجن الجديد و بالفعل قتل الجنى بتاع اسراء ، بس دلوقت الجن ده لازم يتصرف زى م تحضر ف لازم تعمل مع الدجال لتانى مره عشان يتصرف ، و باعت نفسها تانى ، بس برضو فيه مشكله الدجال اشتهاها هو كمان مكنش قدامها حل غير انها تسمع كلامو خلصت اسراء القرف الى هى بتعملو و نزلت من عند الدجال و هى طايره من الفرح خلاص كده اتحلت كل مشكله ليها مبقتش محتاحه لحد تانى وصلت اسراء البيت و لقت اكبر مفجأه ليها عربيه شرطه قدام البيت ، طلعت لقت الشرطه عندها ف البيت و هى داخل عماله تسأل نفسها ايه الحكومه دى جايه ليه جايه تقول و تعرفنا ان محمد مختفى مثلا و عشان احنا قرايبو ف هيسالو يا ترى جايين ليه اول م دخلت جميع الحاضرين ينظرو ليها ، انتى اسراء ...


للمتابعة اختار متابعة القراءة :


رواية انا وبنت خالتي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم وعد حامد

 الجزء الثاني عشر

 وقبل الاخير من قصه اسراء و محمد ذهبت اسراء من عند ابو سيفان الدجال بعد م تخلصت من الجنى بتاعها بجن تانى و باعت نفسها ، يعنى عشان تتخلص من اتنين بشر باعن نفسها مرتين ، انما عشان تتخلص من جن باعت نفسها3 مرات ف يوم واحد .فيه طريقها الى البيت فرحانه و مبسوطه خلاص مفيش حاجه تانى هتقف ف طريقها و كل حاجه بقت تمام ، مفيش غير انها بقت مش بنت و هتعرف تتصرف فيها و هتعيش حياتها من الاول و جديد ، و اثناء الفرح


ف حصلت مفجأه ، سياره شرطه امام البيت ، حست ف قبضه قلب بس قالت عادى يمكن عند حد هم هيجولى ليه اصلا ، طلعت لقت الشرطه عندها ف البيت ف اقل من 3 ثوانى جه ف عقلها 100 اعتقاد، طب هم جاين لمين يمكن جاين عشان محمد اختفى و هو قاريبهم ف هيسألو مثلا حد شافها ولا لا ،او مثلا عرفو حاجه انها قتلو لا بس الجنى خلص كل حاجه و مش سايب دليل واحد وراهم . بس ف الحقيقه هم جايين عشان حاجه تانى خالص ، مرات الدكتور الى م١ت شاكه انو ممكن مش يكون ماس كهربى زى م حصل ، عشان عارف ان جوزها مش كويس و اعمالو كلها شمال ف ممكن يكون اهل بنت من البنات الى عملو العمليه انتقم منو ، ده غير ان الممرضه الى كانت شغاله عند الدكتور كان ليها علاقه بزوجه الدكتور و بيتوصلو مع بعض و بتبلغها كل حاجه بتحصل ف العياده ، ف شاكه ان جوزها اتقتل و مش ماس كهربى ، ف قدمت طلب ب تشريح الجثه لمعرفه سبب الوفاه ، و بالفعل تخرج الجثه و هى بدون ملامح نهائى و يتم عمل التشريح و يظهر ان تم تقطيع اشياء و تعذيب و تشويه الجثه قبل الوفاه ، و ليس من الحريق و انما بفعل فاعل ، و هنا تقوم المباحث بتنشيط المكان بأكملو و استجواب كل م كان له علاقه بالدكتور و اثناء الاستجواب و البحث يحدث م لم يتوقعه احد . الجنى فعلا خفى نظر الممرضه اثناء مرور اسراء من امامها ولاكن


يوجد امام عماره الدكتور محل مجوهرات يوجد به من الخارج كميرة مراقبه تسجل من يمر امام المحل و مدخل عماره الدكتور و بها جهاز hr داخله هارد 2000 جيجه بايت ليحفظ لمده 4 شهور متتاليا و يظهر اسراء اثناء دخول مدخل العماره قبل الحادث ب ساعه و نصف تقريبا و خروجها بعد الحادث مباشره ، و بالفعل تأمر الشرطه بضبط و احضار اسراء لمعرفه ما كانت تفعل ف ذالك الوقت . فعلا ربك مش بيسيب ان ربك ل بمرصاد كل واحد غلط ليه عقاب ف الدنيا او الاخره او كلاهما .تدخل اسراء و ينظر لها جميع الحاضرينانتى اسراء ، تعالى معانا هنسالك كام سؤال و هنا يفزع الام و الاب ، بنتنا معملتش حاجه دى لسه خارجه من المستشفى مكملتش شهر ،و تذهب اسراء مع الشرطه و تواجه ف الفيديو المسجل ليها ولاكن تنكر كل ما فيه ووتنكر علاقتها بالدكتور ، ولاكن يعلم وكيل النيابه انها تكدب و تحبس 4 ايام ع زمه التحقيق ف 4 ايام ، و يأمر وكيل النيابه بالكشف ع اسراء ليعلم م كانت تفعل عند دكتور نسا و توليد ، و يوضح انها ليست بنت ، و ايضا انها كانت حامل قبل الحادثه ب 27 يوم و اجره عمليه ، و تواجه اسراء بذالك ولكنها تنكر ايضا انها من قت،ـلت الدكتور ، ثم يرجع وكيل النيابه لل hr , الهارد ال 2000 جيجه بايت و يفرغ كل ما فيه ، و يكتشف مفاجأه اكثر من الدكتور ، يوجد تسجيل فيديو 


قبل الحادثه ب 27 يوم لاسراء ثانيا ولاكن هذه المره لن تكن لوحدها ، كان معاها محمد المختفى من 6 ايام ، داخل العماره ايضا ، و هنا يشتت عقل وكيل النيابه و يأمر المباحث بالبحث عن محمد ولاكن لم يدل ع مكان ، الا ان يجلس وكيل النيابه 3 ايام متواصل لكى يعرف القصه الحقيقيه ، 


عندو فضول رهيب ، اذاى بنت ف سن ال18 تعمل جريمة قتل لدكتور و تقوم باشعال النار بدون مساعده احد و اين محمد الذى سبب تعارفها ع الدكتور ، و هنا تأتى فكره لوكيل النيابه ف اخر اليوم ال4 ع التوالى و هى فون محمد ، اين هو ، مش موجود برضو ، طيب يبقا نعرف هو فين ، يامر باحضار سجل من شركه المحمول ، و المفجأه لوكيل النيابه 


،اخر اتصال لمحمد كان من اسرااءتواجه اسراء بكل هذا الادله ولاكن مازالت تنكر ، مما اثار فضول وكيل النيابه اكثر و يأمر شركه المحمول بمعرفه اخر مكان كان فيه فون محمد شغال فيه .و بالفعل ترسل الشركه مذكره مرفق بها المكان و الوقت معا ، و ترسل الشرطه الا مكان الحادث . و تجد محمد بالفعل جثه متفحمه نتنه 


، و يامر بعمل تشريح فورا لمعرفه سبب الوفاه


و يوضح ان نفس الشئ المقطوع من الدكتور هو نفس الشئ بمحمد ، حتى تشويه الجسم ولاكن محمد بطريقه ابشع حيث انه عانا من الالم حتى م١ت و هنا يذيد فضول وكيل النيابه لدرجه عاليه


كيف فعلت بنت ف ال18 من عمرها بكل هذا بمفردها كيف ، كيف قتلت و اشعلت و عذبت بمفردها و ما الدافع لذالك ، بستدعى وكيل النيابه اسرااء ف مكتبه و يجلس معاها و يواجهها بكل م توصل اليه و يقول لى اخبرينى الحقيقه لكى اساعدكبس هو مش هيساعد ، هو فضولو هيموتو ،+ ان ده قانون الى غلط هيتعاقب من غير احاسيس ،تنهار اسراء بالادله و صور محمد و هو جثه هامده و تحكى لوكيل النيابه بكل ما حصل من اول العيد ميلاد و محمد و الدكتور و الجنى و الدجال ابو سفيان لحد الانو يندهش من ما سمعو ولاكن هذا قانون و م باليد حيلهو يأمر وكيل النيابه بأحضار او سفيان و ليوجه بكلام اسراءولاكن المفاجأه .ابو سفيان الجن الخاوى له يطلب منه طلب قصاد طلب ابو سفيان فطلب ان يتزوج الجنى ابنه ابو سفيان ولاكن هو رفض و بشده و قام بتحضير قنطنه الذى قتل جنى اسراء ليقاتل جنى ابو سفيان ايضا ولاكن قنطنه هو ايضا اشتهى ابنه ابو سفيان ف رفض ابو سفيان ف قتله الجنذهبت الشرطه لمكان الدجال ف وجدوه مقتولا


هو ريح و استريح


تحول اسراء الى محكمه الجنياات و تحول القضيه الى قضيه رأى عاميحكى وكيل النيابه القصه للقاضى و تحكى اسراء ايضاو يلتفت اليها القاضى و يقول..


للمتابعة اختار متابعة القراءة :


رواية انا وبنت خالتي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم وعد حامد


الجزء الثالث عشر و الاخير من قصة اسراء ومحمد

 تحول اسراء الى محكمه الجنياات و تحول القضيه الى قضيه رأى عام يحكى وكيل النيابه القصه للقاضى و تحكى اسراء ايضاو يلتفت اليها القاضى و يقول _ انتى راضيه عن الى انتى عملتيه ، زانيتى و قتلتى 3 ارواح و استعانتى بجن و ب دجال و جن تانى و بعتى نفسك للانس و للجن و فقدتى انوستك و بعتى دينك و عضبتى ربك ، و بعتى اهلك و حياتك و مستقبلك . راضيه عن نفسك ، كل الى انتى فيه ده كان ممكن ميحصلش بمجرد لو كنتى قولتى ، لا ، كلمه بسيطه من حرفين بس كانت هتمنع عنك حجات كتير اوى ع الاقل مكنتش هتوقفك الوقفه دى ، محدش قال متحبيش بس ف نفس الوقت لازم يكون فيه عقل نفكر بيه ، و مش اى حاجه تتنازلى عليها تحت شعار الحب و تعلقى شماعه الاخطاء ،فكرى ، انتى بنت مهما كان حافظى ع نفسك ،جسمك ووهو مش باللبس الضيق و الميك اب ع فكره الشباب ووانتى ماشه بيقولو عليكى كلام زى الزفت لو سمعتيه مش هتلبسى الضيق ده تانى ، جسمك امانه عندك مش اى راجل يلمسو ولا اى راجل يشوفه ،غير بالحلال ولا حبيبك بقا ولا خطيبك ولا صحبك اصلا مينفعش يبقا عندك صاحب ولد ، م اجتمع رجل و ست الا وثالثهما الشيطان ، هتقولى احنا ف مكان عام هقولك العام هيجيب الخاص و الخاص هيجب حجات تانى كفايا رخص ، مش بتخافى من ربك ، مش بتخافى ع شكلك ، مش بتستقلى نفسك و انتى بتبيعى جسمك ، مش بتفتكرى ابوكى الى رباكى ، كرامتو ، شكلو ، كل ده مش بيجى ع بالك ، فوقى لنفسك و احسبيها صح ، لو مسكك و شافك عمرو م هيتجوزك ، لو داق ابتدى الفراق ، دى نصيحه منى شخصيا ملهاش علاقه بالقصه اعقليها و خليكى غاليا قدام نفسك قبل منو ، محدش بيموت عشان الحب ، بس بيموتو عشان الشرف وةكسره النفس و كلام النااس . _ ينتهى القاضى من كلامو واسراء لم تنطق بكلمه واحده و يحكم القاضى و يحول اوراق اسراء الى مفتى الديار . تنتهى الجلسه و ينطق بالحكم النهائى ع اسراء و هو الاع،ـدام شنقا 


💔💔💔💔💔💔


 ووفى نفس اليوم لارتكابها الجرائم بابشع الطرقو تطلب اسراء طلبها الاخير و هى ان تجلس مع اهلها لاخر مرهو تجلس مع اهلها و امها تبكى و ابيها_ ليه يا اسراء احنا ربناكى كويس و مش حرمينك من حاجه ، ليه كسره نفس ابوكى ، زنه وقتل و كسره ليه كده ي بنتى روحى ي بنتى قلبى و ربى غضبانين عليكى و مش مسامحك ي اسرء و من شده البكاء و الكسره و العرض ، يتوقف قلب الاب و يموت و هو جالس امام ابنتو😔💔💔💔


و اسراء تنظر و تبكى و تصرخ باعلى صوووتو ياتى الملقب بعشماوى لينفذ حكم الاعدام و يطلبو منها الشهاده قبل التنفيذ و ترتدى الغمامه السوداءو عندما يمسك عشماوى عصاه المشنقه 💔💔💔💔😔


تستيقظ اسراء لتجد نفسها ف السرير بتاعها ❤


و تعلم ان كل هذا كان حلم ووعبرهانهرده عيد ميلاد اسراء و زى م حصل ف اول جزء جه محمد ليها البيت و كان مشتهيها بس ردت اسراء وقالت لا لااااا ي محمد عايزنى خدنى من اهلى بالاصول ووهبقا حلالك ❤❤


و بعجب محمد جدا ردها و يخلص عيد الميلاد و يطلب محمد يد اسراء من ابيهاو يتزوجها بعدها بعاام ❤


 و تظل اسراء ف ذاكرته الحلم و لن تخبر به احد غيرى انا ☺يارب يكون عجبكم خيالى و طريقه تفكيرى 😚تمت


للمتابعة اختار متابعة القراءة :



اقرأ ايضا

رواية س.جينة قس.وته بقلم أميرة مدحت

رواية وج.ع الروح بقلم سما يوسف

رواية زواج تحت النظر كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم ندى أحمد

رواية انا وبنت خالتي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم وعد حامد

ﻣﺪﻳﺮﺓ ﻣﺪﺭﺳﺔ ﺗﺰﻭﺟﺖ ﺯﻭﺝ ﺍﺣﺪﻯ ﺍﻟﻤﻌﻠﻤﺎﺕ

رواية أمي عملتلي عمل كاملة

تيا حسن

ماحقيقة ماتم تدواله حول خطوبة نجمة طيور جنى المقداد

رواية حمل اسود كامله

تزوجت ضريرا مهمه جدا شوف ال حصل

رواية زوج أمي النذ .ل كاملة

قصة مريم كاملة

الأكثر قراءة

رواية حمل اسود كامله

رواية احببت زوج اختي كامله

رواية زوج أمي النذ .ل كاملة

قصة مريم كاملة

امى جوزتنى راجل كبير عشان انا عديت سن الجواز

موقع أيام نيوز

facebook

twitter

youtube

instagram

rss feed

من نحن - إتصل بنا - أعلن معنا - سياسة الخصوصية

© موقع أيام نيوز All Rights Reserved. | MTDM | sync solutions

موقع أيام نيوزخلفية الموقع 

facebook

twitter

youtube

instagram

rss feed

الرئيسية

أخبار الرياضة

أخبار العالم

الصحة والحياة

روايات

قصص قصيرة

تريندات×

  إكتب كلمة البحث هنا

 



اقرأ ايضا

رواية س.جينة قس.وته بقلم أميرة مدحت

رواية وج.ع الروح بقلم سما يوسف

رواية زواج تحت النظر كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم ندى أحمد

رواية انا وبنت خالتي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم وعد حامد

ﻣﺪﻳﺮﺓ ﻣﺪﺭﺳﺔ ﺗﺰﻭﺟﺖ ﺯﻭﺝ ﺍﺣﺪﻯ ﺍﻟﻤﻌﻠﻤﺎﺕ

رواية أمي عملتلي عمل كاملة

تيا حسن

ماحقيقة ماتم تدواله حول خطوبة نجمة طيور جنى المقداد

رواية حمل اسود كامله

تزوجت ضريرا مهمه جدا شوف ال حصل

رواية زوج أمي النذ .ل كاملة

قصة مريم كاملة

الأكثر قراءة

رواية حمل اسود كامله

رواية احببت زوج اختي كامله

رواية زوج أمي النذ .ل كاملة

قصة مريم كاملة

امى جوزتنى راجل كبير عشان انا عديت سن الجواز

موقع أيام نيوز

facebook

twitter

youtube

instagram

rss feed

من نحن - إتصل بنا - أعلن معنا - سياسة الخصوصية

© موقع أيام نيوز All Rights Reserved. | MTDM | sync solutions

موقع أيام نيوزخلفية الموقع 

facebook

twitter

youtube

instagram

rss feed

الرئيسية

أخبار الرياضة

أخبار العالم

الصحة والحياة

روايات

قصص قصيرة

تريندات×

  إكتب كلمة البحث هنا

 



اقرأ ايضا

رواية س.جينة قس.وته بقلم أميرة مدحت

رواية وج.ع الروح بقلم سما يوسف

رواية زواج تحت النظر كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم ندى أحمد

رواية انا وبنت خالتي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم وعد حامد

ﻣﺪﻳﺮﺓ ﻣﺪﺭﺳﺔ ﺗﺰﻭﺟﺖ ﺯﻭﺝ ﺍﺣﺪﻯ ﺍﻟﻤﻌﻠﻤﺎﺕ

رواية أمي عملتلي عمل كاملة

تيا حسن

ماحقيقة ماتم تدواله حول خطوبة نجمة طيور جنى المقداد

رواية حمل اسود كامله

تزوجت ضريرا مهمه جدا شوف ال حصل

رواية زوج أمي النذ .ل كاملة

قصة مريم كاملة

الأكثر قراءة

رواية حمل اسود كامله

رواية احببت زوج اختي كامله

رواية زوج أمي النذ .ل كاملة

قصة مريم كاملة

امى جوزتنى راجل كبير عشان انا عديت سن الجواز

موقع أيام نيوز

facebook

twitter

youtube

instagram

rss feed

من نحن - إتصل بنا - أعلن معنا - سياسة الخصوصية

© موقع أيام نيوز All Rights Reserved. | MTDM | sync solutions

موقع أيام نيوزخلفية الموقع 

facebook

twitter

youtube

instagram

rss feed

الرئيسية

أخبار الرياضة

أخبار العالم

الصحة والحياة

روايات

قصص قصيرة

تريندات×

  إكتب كلمة البحث هنا

 



اقرأ ايضا

رواية س.جينة قس.وته بقلم أميرة مدحت

رواية وج.ع الروح بقلم سما يوسف

رواية زواج تحت النظر كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم ندى أحمد

رواية انا وبنت خالتي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم وعد حامد

ﻣﺪﻳﺮﺓ ﻣﺪﺭﺳﺔ ﺗﺰﻭﺟﺖ ﺯﻭﺝ ﺍﺣﺪﻯ ﺍﻟﻤﻌﻠﻤﺎﺕ

رواية أمي عملتلي عمل كاملة

تيا حسن

ماحقيقة ماتم تدواله حول خطوبة نجمة طيور جنى المقداد

رواية حمل اسود كامله

تزوجت ضريرا مهمه جدا شوف ال حصل

رواية زوج أمي النذ .ل كاملة

قصة مريم كاملة

الأكثر قراءة

رواية حمل اسود كامله

رواية احببت زوج اختي كامله

رواية زوج أمي النذ .ل كاملة

قصة مريم كاملة

تيا حسن

موقع أيام نيوز

facebook

twitter

youtube

instagram

rss feed

من نحن - إتصل بنا - أعلن معنا - سياسة الخصوصية

© موقع أيام نيوز All Rights Reserved. | MTDM | sync solutions

موقع أيام نيوزخلفية الموقع 

facebook

twitter

youtube

instagram

rss feed

الرئيسية

أخبار الرياضة

أخبار العالم

الصحة والحياة

روايات

قصص قصيرة

تريندات×

  إكتب كلمة البحث هنا

 


اقرأ ايضا

رواية س.جينة قس.وته بقلم أميرة مدحت

رواية وج.ع الروح بقلم سما يوسف

رواية زواج تحت النظر كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم ندى أحمد

رواية انا وبنت خالتي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم وعد حامد

ﻣﺪﻳﺮﺓ ﻣﺪﺭﺳﺔ ﺗﺰﻭﺟﺖ ﺯﻭﺝ ﺍﺣﺪﻯ ﺍﻟﻤﻌﻠﻤﺎﺕ

رواية أمي عملتلي عمل كاملة

تيا حسن

ماحقيقة ماتم تدواله حول خطوبة نجمة طيور جنى المقداد

رواية حمل اسود كامله

تزوجت ضريرا مهمه جدا شوف ال حصل

رواية زوج أمي النذ .ل كاملة

قصة مريم كاملة

الأكثر قراءة

رواية حمل اسود كامله

رواية احببت زوج اختي كامله

رواية زوج أمي النذ .ل كاملة

قصة مريم كاملة

تيا حسن

موقع أيام نيوز

facebook

twitter

youtube

instagram

rss feed

من نحن - إتصل بنا - أعلن معنا - سياسة الخصوصية

© موقع أيام نيوز All Rights Reserved. | MTDM | sync solutions

موقع أيام نيوزخلفية الموقع 

facebook

twitter

youtube

instagram

rss feed

الرئيسية

أخبار الرياضة

أخبار العالم

الصحة والحياة

روايات

قصص قصيرة

تريندات×

  إكتب كلمة البحث هنا

 




اقرأ ايضا

رواية س.جينة قس.وته بقلم أميرة مدحت

رواية وج.ع الروح بقلم سما يوسف

رواية زواج تحت النظر كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم ندى أحمد

رواية انا وبنت خالتي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم وعد حامد

ﻣﺪﻳﺮﺓ ﻣﺪﺭﺳﺔ ﺗﺰﻭﺟﺖ ﺯﻭﺝ ﺍﺣﺪﻯ ﺍﻟﻤﻌﻠﻤﺎﺕ

رواية أمي عملتلي عمل كاملة

تيا حسن

ماحقيقة ماتم تدواله حول خطوبة نجمة طيور جنى المقداد

رواية حمل اسود كامله

تزوجت ضريرا مهمه جدا شوف ال حصل

رواية زوج أمي النذ .ل كاملة

قصة مريم كاملة

الأكثر قراءة

رواية حمل اسود كامله

رواية احببت زوج اختي كامله

رواية زوج أمي النذ .ل كاملة

قصة مريم كاملة

تيا حسن

موقع أيام نيوز

facebook

twitter

youtube

instagram

rss feed

من نحن - إتصل بنا - أعلن معنا - سياسة الخصوصية

© موقع أيام نيوز All Rights Reserved. | MTDM | sync solutions

موقع أيام نيوزخلفية الموقع 

facebook

twitter

youtube

instagram

rss feed

الرئيسية

أخبار الرياضة

أخبار العالم

الصحة والحياة

روايات

قصص قصيرة

تريندات×

  إكتب كلمة البحث هنا

 



اقرأ ايضا

رواية س.جينة قس.وته بقلم أميرة مدحت

رواية وج.ع الروح بقلم سما يوسف

رواية زواج تحت النظر كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم ندى أحمد

رواية انا وبنت خالتي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم وعد حامد

ﻣﺪﻳﺮﺓ ﻣﺪﺭﺳﺔ ﺗﺰﻭﺟﺖ ﺯﻭﺝ ﺍﺣﺪﻯ ﺍﻟﻤﻌﻠﻤﺎﺕ

رواية أمي عملتلي عمل كاملة

تيا حسن

ماحقيقة ماتم تدواله حول خطوبة نجمة طيور جنى المقداد

رواية حمل اسود كامله

تزوجت ضريرا مهمه جدا شوف ال حصل

رواية زوج أمي النذ .ل كاملة

قصة مريم كاملة

الأكثر قراءة

رواية حمل اسود كامله

رواية احببت زوج اختي كامله

رواية زوج أمي النذ .ل كاملة

قصة مريم كاملة

تيا حسن

موقع أيام نيوز

facebook

twitter

youtube

instagram

rss feed

من نحن - إتصل بنا - أعلن معنا - سياسة الخصوصية

© موقع أيام نيوز All Rights Reserved. | MTDM | sync solutions

موقع أيام نيوزخلفية الموقع 

facebook

twitter

youtube

instagram

rss feed

الرئيسية

أخبار الرياضة

أخبار العالم

الصحة والحياة

روايات

قصص قصيرة

تريندات×

  إكتب كلمة البحث هنا