📁 آخر الأخبار

رواية احببت بنت البواب +18

 علشان التفاعل الحلو نزلت حلقة كمان 👏👏

الحلقه الثانيه

احببت بنت البواب

طلعت تمسح السلم وهوب بتكب المايه

كان ادهم طالع من باب شقتو والمايه وصلت ليه

تقي:  نهاري فل النهارده

أدهم:  اي ده 

تقي بتفرك بايده:  ا ...ا.  اي داا اصل يا باشا يعني كونت همسح السلم يا بيه وي وي وي

أدهم بصوت عالي وعصبيه:  وي وي وي اي مالك انتي فاهمه انتي عملتي اي يا نيله انتي

تقي:  انا اسفه والله اسفه انا ماختش بالي ان حضرتك خارج

أدهم:  اسمعي يا بتاعه انتي بشكلك الغريب ده

انا مبحبش المهزله وال حصل ده هعديه بمزاجي عشان انا خارج ومستعجل لكن والله لو حصل تاني قولي علي نفسك انتي وابوك يا رحمن يا رحيم

ومشي بكل قوه وثبات

تقي:  يخربيتك خوفتني هااا اي يعني لما تتبل مايه دي حتي مايه مسيح نضيفه جتك القرف

في احد الكفهات

فارس:  وحشتووني

رؤوف:  انت ليه محسسني اني حببتك ليه ها ليه

فارس بصوت انوثي:  يوووه دا انت سيد الرجاله يا روفه

رؤوف:  روف جتك البل ....امال أدهم اتأخر ليه

فارس:  زمانو جاي. ....المهم انت لقيت شقه ليه بدل ميولع فيك

رؤوف:  لقيت والنهارده اول يوم ليه في ااشقه

أدهم بيرمي المفتيح والتلفون علي التربيزه 

أدهم:  حسيت انكو بتكلمو عليا

فارس:  وحشتني يا عم

أدهم:  وانت والله يا فارس ...اخبار شغلك اي ال واخدك مننا

فارس : فل فل المهم انا جاي اعد معاك في الشقه الجديده

أدهم:  لا انتو عرفين ان انا بحب اعد لوخدي

فارس:  والله ابدااا انا شقتي يا عم المجاري طفحه فيه يرديك اخوك صاحبك حبيبك ينام في المجاري

أدهم:  بس بس خلاص اي كل ده

رؤوف:  تشربو اي

أدهم:  قهوه ساده

فارس:  شاي بلبن 😂😂

رؤوف:  انا في حياتي مشفتش حد رخم ذيك

أدهم بهدواء:  ولا انا

فارس: اها انتو اتحدتو علياا

رؤوف:  أدهم انت فاضي بكرا

أدهم:  لاء رايح النيابه

فارس:  عندك قواضي ولا اي

أدهم:  شئ ميخصكش

رؤوف: يا ابني انت عارف أدهم ميحبش يتكلم علي شغله افهم بقا يا غبي

فارس:  انتو شطرين تغلطو فيا بس لول العيش والملح ال بنا كونت قصرتكو ومحدش في المكان هنا يعرف يحشكو من تحت ايدي وبذات انت يا رؤوف

أدهم:  طب العب بعيد بدل ما اخليك فرجه هنا 

فارس:  يا عم انا قولت بذات رؤوف انا جبت اسمك يا ادهومي هههه

رؤوف:  مش هرد عليك هههههه

فارس:  اموت انا في ال بيتقمص بسرعه هههه

أدهم:  طب انا ماشي

فارس:  معاك يا شق

رؤوف:  خدوني معاكم

عند تقي خلصت مسح السلم ونزلت تذاكر وبعد وقت

جابر:  تقي يا تقي

تقي:  ايوه يا بابا خير

جابر:  الساكن ال في الدور السابع

تقي:  مالو ده

جابر:  عايز الحجات ال في الورقه دي. هو لسه راجع ومعاه الافنديه وطلبين ال حاجه دي وانا يا بنتي مش قادر اروح وامك نامت زي الجتيله

تقي : يا بابا انت عارف الساعه كام يووه

جابر:  خلاص يا تقي هروح خاليكي انتي ذاكري

تقي:  لا يا بابا خاليك انت شكلك مراهق

جابر:  معلش يا بنتي انا مش قادر

تقي:  لا عادي يا بابا هات الورقه

ورااحت تقي لي السوبر ماركت 

وجابت الطلبات وماشيه في الشارع

سمير:  واد يا سيد مش دي البت تقي بنت خالتك حميده

سيد:  ايوه هي طب اخلع انت اما اروح اشوفه وهجيلك

سمير:  مستنيك يا كبير

سيد:  تقي اذيك

تقي بقرف:  اها اذيك انت يا سيد

سيد:  مش بخير يا بنت خالتي

تقي:  ليه بس مالك

سيد:  هاتي اشيل عنك

تقي:  خد يا اخويا

سيد:  انا رايدك في الحلال

تقي:  وانا مش رايداك يا سيد

سيد: انتي خطبيتي

تقي:  لا يا اخويا كان فيه وخلص ولا انت واقعت علي دماغك وفاقد الذاكره ان احنا فركشنا الموضوع ده من زمان

سيد بعصبيه:  بقولك اي يا بت اعدلي لسانك

تقي:  انت بتزعق ليه جتك القرف

سيد رمه الحاجه ال معاه علي الارض

وضرب تقي قلمين يمين شمال ومشي

تقي: اها ربنا يخدك

وفضلت تعيط كتير في الشارع وفي الاخر مسحت دموعه ولمت الحاجه وراحت العماره تاني

وطلعت توصل الحاجه

تق تق تق

فارس:  ايوه

تقي:  الحاجه ال طلبتوها اهي

فارس : اها طب ادخلي حضرنا العشا

تقي:  حاضر

دخلت تقي المطبخ وبدات تجهز الحاجه

وجاء صوت من خلفها

اعمليلي قهوه ساده

تلتفت تقي وبتقول حاضر

أدهم لحاظ ان فيه صوابع معلمه علي وشها وشكلها معيطه

من غير ما يحس قال ..........

تعليقات كتير بقا

الحلقه الثالثه

نتفاعل بقى 

احببت بنت البواب

تلتفت تقي قئلا : حاضر

أدهم لحظ ان فيه صوابع معلمه علي وشه

ومن غير ما يحس بنفسوو

أدهم:  انتي اي ال في وشك ده

تقي:  مفيش

أدهم: والعشر صوابع دول يبقا اي

تقي:  متشغلش نفسك يا بيه

أدهم بلا مباله:  فعلا مشغلش نفسي

ومشي وسابه جهزت تقي الاكل والقهو ه

ومشيت

جابر:  اتأخرتي ليه يا بنتي قلقت عليك

تقي:  معلش يا بابا اصل البهوات قالولي حضري العشا

جابر:  ماشي يا حببتي ادخلي نامي يلا

تقي:  وانت هتفضل صاحي لي الفجر

جابر:  ايوه وامك تبقا تقوم بقا هي فترات الصبح لما انام

يلا يا حببتي تصبحي علي اهل الخير

تقي:  وانت من اهلو يا حج

في صباح اليوم الثاني

حميده:  انتي يا ست هانم تقي قومي يا بت مش وراك كليه اياك ولا اي

تقي:  اي اي منا قيمه اهو خلاص

حميده:  قبل متروحي الكليه تحضري فطاره وتمسحي المدخل انا جولت اهو

تقي:  يا ماما النهارده محضرتين هروح وارجع اعمل كل ده انا في اخر سنه وعايزه مجهود

حميده:  بلا كلام فارغ انتي في الاخر هتجعدي في البيت ابوك ال مشجعك علي التعليم ورايح مدخلك كليه هندسه وانا محلتناش الضاا والكل اا جاي صرفينو عليك

تقي:  منا لي يد بردو في ال جاي مهو نصهم شغلي وتعبي

وبعدين بطلي تقولي كلمه هتعدي في البيت ماشي

قامت تقي توضت وادت فرضه

(ولبست درس اسود نص كم وقصير ال الرقبه وثابت شعره وحطت مسحيق تجملال وذادت في جماله وحذاء من اللون الجملي وشانطه ضهر جملي) )

تقي اثناء مروحه الي الكليه بتبقا وحده تانيه خلاص ومحدش من صاحبه يعرف اي عايشه فين او بنت مين او كده لكن من. لبسه وكلامه وشطارته في كليته بتديه مكانه اعلي من مكانته

في شقت الشباب قام رؤوف من نومه وخربط عللي فارس ودخل

رؤوف:  فارس قوم مش بتقول عندك شغل

فارس بنوم:  لا لامش رايح

رؤوف:  انت حر انا هصحي ادهم وانت انزل هات حاجه لي الفطار

فارس:  مكان فيه اكل امبارح كتير

رؤوف:  اصل قومت بليل كده كانت روحي رايحه قولت امشط علي التلاجه

فارس:  يلهوي ومشط يا فقر اكيد خلصت كلو

رؤوف بحرج:  بقولك كانت روحي ريحه يا اخي حس

((ملحوظه رؤوف جسمه مليان شويه وبحب الاكل كده ممكن يبيع كل املكو مقابل اكل وبس واد مفجوع بالله 😂😂))

فارس:  خلاص يا عم قايم روح صحي أدهم بقاا

تق تق تق

أدهم كان ارتدا بدله من اللون الرمادي ووقف قدام المرايه بيسرح شعرو ((وكان موز قوي 🤗)) 

أدهم:  ادخل

رؤوف:  اي ده انت صحيت دنا كونت لسه هصحيك

أدهم:  لا انا صاحي من بدري .....جهزت الفطار

رؤوف:  اها فارس نزل يجيب فطار مش هيتأخر

أدهم:  يا ابني ما فيه اكل في التلاجه كتير اعملي انا طيب اي حاجه عشان متأخرش

رؤوف:  ما هو هو اصل

أدهم:  في اي يا زفت

رؤوف:  روحي راحت بليل وقموت كده كلت حجات بسيطه

أدهم:  اممممم قلتلي حجات بسيطه

رؤوف : يووه هلقيه منك ولا من التاني اووف

ومشي روؤف

تقي:  انا ماشيه سلام

جابر:  خالي بالك من نفسك

حميده:  اي البس القصير ده يا بت جابر

تقي:  ماما ارجوك بلاش حوارات الفكس بتاعت كل يوم دي. انا مـتأخره ويدوب الحق المحضره

فارس داخل العماره خبط في تقي

(وطبعا معرفاهاش لان تقي في العماره شكل وهي لراح الكليه شكل تاني خلاص الفرق بين السما والارض)  

فارس:  اسف يا انسه

تقي برقه:  لا عادي حصل خير

فارس:  داخله ولا خارجه 

تقي:  لا خارجه عن اذنك

فارس: اشطا معكوكه فروله متلاصه شكولاته مكبوب عليه كريم كرامل 😂😂🌝

ضحكت تقي:  طب عن اذنك بقاا 

في الكليه دخلت تقي وتوجهت الي مكان اصدقائه

تقي:  هاي يا شله وحشتوني اليوم ال بعدت عنكو فيه

سوزان:  تقتقتي انني اشتقت يا بت ال اي ههههههه

تقي:  قلب التقتقتي

سيف:  لف لف لف فينك فونك مقفول امبارح

تقي:  مكونتش فاضيه ياعم لي الفون

مي:  تو عمله اي يا حب هاتي حضن

تقي:  خدي خدي ههههه

وليد:  وانا مليش حضن

تقي : لا يا بيبي انت نو نوههههه

سوازان:  هههههه قصف جبها يا روحي

مي:  نعم انها المباره سوف تبدا

تقي:  لا تبداء ولاا تنتهي اصل انا زعلنه منك يا وليد تمم

وليد:  والقمر زعلان مني في اي

سيف:  قولي قولي متتكسفيش مننا

تقي:  مش حكايه كسوف يلا بس علي المحاضره هتبدا وبعد كده نبقا نشوف موضوع زعلي ده

الكل: يلا بينا

( استووووب نتعرف علي شله تقي

سوزان. :الفقي بنت راجل اعمال كبير قوي

بت فشله ملهاش في الدراسه وبتنجح بي الفلوس اصل عميد الكليه جوز خالته بتحب تقي وبتثق فيه كتيررر جداا

سيف المحمدي:  ابن راجل هلس بس معاه فلوس كتير قوي بس سايب ابنو ولا كانو مخلف اعد برا مصر وسايب ابنو يتمتع بي المال

وليه اخت في ثانويه عامه بس محترمه جداا وشاطره وملهاش في جو اخوها

وليد عادل:  ابن محامي كبير قوي في البلد بس محمامي رشوه عايش يجيب فلوس وخلاص

وليد بيحب تقي لكن تقي تعبرو مجرد صديق فقط ليس حبيب او اخ لانها دئما تقول مش ده ال اقول عليه اخويا بسبب لسه هنعرفو

مي:  بنت رقيقه محجبه بس روشه بنت راجل اعمال بردو

وليه اخت واحده فقط

وبتحب تقي جداااا))) 

بعد انتهاء المحاضره

وليد:  مش هتقولي زعلنه مني في اي

تقي:  ياعم بهزر اي مبتهزرش

وليد بيقرب منها:  بجد بتهزري

تقي بحده:  ايوه يا وليد بهزر وابعد وبلاش البصات دي عشان فهماه كويس ومش انا ال في بالك يا وليد

وليد:  وانتي عرفتي اي ال في بالي يا تقي

تقي: الاسف ايجا ال يوم ال عرفت وكونت مستعده اقول لي الشله كله بس مرضتش

وليد:  خوفتي مني عشان انتي عارفه اني اقدر اوديك ورا الشمس

تقي:  مش انا ال اخاف منك يا وليد والزم حدودك معايه وابعد بقا عشان اروح اشوف صحابي سلام يا عووو

مي:  كان بيقولك اي

تقي:  ابدا مفيش كان بيسال بس زعلانه ليه

مي:  وانتي فعلا زعلنه

تقي:  يا بنتي بهرج عادي وبعدين وليد ده اصل ميشغلنيش كبري كبري

سوازان:  بقلوكو اي

تقي:  اي

سوزان:  متيجو نخرج بليل بدل الملل ده

تقي:  يا بنتي ذاكري حاجه تنفعك دي اخر سنه ومحتاجه مذاكره

سوازان:  قريبا يا قلبي ....قولت اي نخرج

تقي:  اممممممم هشوف كده وهكلمك لو هخرج

مي:  وانا اكيد هخرج ...انا بابي عادي مش بيقول حاجه وماما مش في البيت اصل

تقي:  هي مامتك دي مش بتعد في البيت ابداا

مي:  ماما لا ابدا مش حكايت مش بتعد لا دي يا بنتي بتحب الخروجات وكده يعني

سوازان وهي ماشيه:  تقي هستنا منك تلفون عشان نخرج

تقي بقله حيله:  اوكي يا قلبي

في جانب اخر

شخص: فين البت ال انت قولت عليه

شخص 2: اعمل اي يعني منا اهو بحاول احايل فيه لول بس انها عرفت حققتي

شخص:  مليش فيه انا دافع فلوس عشان مزاجي البت دي اخرك معاه اسبوع والقيك جايبه وجاي

شخص2:  طيب طيب هتصرف

أدهم:  عايز اي يا رؤوف بتتصل ليه

رؤوف : أدهم:  المصانع بتاع الشحنه الجديده اتحرق

أدهم بصدمه:  اييي ازاي ده حصل

رؤوف:  م. معرفش

أدهم:  انا مشغل معايه شوايه بهايم اقفل انا جاي جاي

..........................

مين السبب في حرق مصنع أدهم انو يتخرق

واي حقيقه وليد واي حصل بينه وبين تقي

طب ليه تقي ماقلتش ال حصل لي صحابتها

مين ال ظهرو دول بدون اسماء وبيحققو لي خطف شخص

مين ومين ومين هنعرف في الخلقه الجايه

اتمنا يكون فيه تشجيع

اتركى عشر ملصقات وتفاعل

الحلقه الثالثه

نتفاعل بقى 

احببت بنت البواب

تلتفت تقي قئلا : حاضر

أدهم لحظ ان فيه صوابع معلمه علي وشه

ومن غير ما يحس بنفسوو

أدهم:  انتي اي ال في وشك ده

تقي:  مفيش

أدهم: والعشر صوابع دول يبقا اي

تقي:  متشغلش نفسك يا بيه

أدهم بلا مباله:  فعلا مشغلش نفسي

ومشي وسابه جهزت تقي الاكل والقهو ه

ومشيت

جابر:  اتأخرتي ليه يا بنتي قلقت عليك

تقي:  معلش يا بابا اصل البهوات قالولي حضري العشا

جابر:  ماشي يا حببتي ادخلي نامي يلا

تقي:  وانت هتفضل صاحي لي الفجر

جابر:  ايوه وامك تبقا تقوم بقا هي فترات الصبح لما انام

يلا يا حببتي تصبحي علي اهل الخير

تقي:  وانت من اهلو يا حج

في صباح اليوم الثاني

حميده:  انتي يا ست هانم تقي قومي يا بت مش وراك كليه اياك ولا اي

تقي:  اي اي منا قيمه اهو خلاص

حميده:  قبل متروحي الكليه تحضري فطاره وتمسحي المدخل انا جولت اهو

تقي:  يا ماما النهارده محضرتين هروح وارجع اعمل كل ده انا في اخر سنه وعايزه مجهود

حميده:  بلا كلام فارغ انتي في الاخر هتجعدي في البيت ابوك ال مشجعك علي التعليم ورايح مدخلك كليه هندسه وانا محلتناش الضاا والكل اا جاي صرفينو عليك

تقي:  منا لي يد بردو في ال جاي مهو نصهم شغلي وتعبي

وبعدين بطلي تقولي كلمه هتعدي في البيت ماشي

قامت تقي توضت وادت فرضه

(ولبست درس اسود نص كم وقصير ال الرقبه وثابت شعره وحطت مسحيق تجملال وذادت في جماله وحذاء من اللون الجملي وشانطه ضهر جملي) )

تقي اثناء مروحه الي الكليه بتبقا وحده تانيه خلاص ومحدش من صاحبه يعرف اي عايشه فين او بنت مين او كده لكن من. لبسه وكلامه وشطارته في كليته بتديه مكانه اعلي من مكانته

في شقت الشباب قام رؤوف من نومه وخربط عللي فارس ودخل

رؤوف:  فارس قوم مش بتقول عندك شغل

فارس بنوم:  لا لامش رايح

رؤوف:  انت حر انا هصحي ادهم وانت انزل هات حاجه لي الفطار

فارس:  مكان فيه اكل امبارح كتير

رؤوف:  اصل قومت بليل كده كانت روحي رايحه قولت امشط علي التلاجه

فارس:  يلهوي ومشط يا فقر اكيد خلصت كلو

رؤوف بحرج:  بقولك كانت روحي ريحه يا اخي حس

((ملحوظه رؤوف جسمه مليان شويه وبحب الاكل كده ممكن يبيع كل املكو مقابل اكل وبس واد مفجوع بالله 😂😂))

فارس:  خلاص يا عم قايم روح صحي أدهم بقاا

تق تق تق

أدهم كان ارتدا بدله من اللون الرمادي ووقف قدام المرايه بيسرح شعرو ((وكان موز قوي 🤗)) 

أدهم:  ادخل

رؤوف:  اي ده انت صحيت دنا كونت لسه هصحيك

أدهم:  لا انا صاحي من بدري .....جهزت الفطار

رؤوف:  اها فارس نزل يجيب فطار مش هيتأخر

أدهم:  يا ابني ما فيه اكل في التلاجه كتير اعملي انا طيب اي حاجه عشان متأخرش

رؤوف:  ما هو هو اصل

أدهم:  في اي يا زفت

رؤوف:  روحي راحت بليل وقموت كده كلت حجات بسيطه

أدهم:  اممممم قلتلي حجات بسيطه

رؤوف : يووه هلقيه منك ولا من التاني اووف

ومشي روؤف

تقي:  انا ماشيه سلام

جابر:  خالي بالك من نفسك

حميده:  اي البس القصير ده يا بت جابر

تقي:  ماما ارجوك بلاش حوارات الفكس بتاعت كل يوم دي. انا مـتأخره ويدوب الحق المحضره

فارس داخل العماره خبط في تقي

(وطبعا معرفاهاش لان تقي في العماره شكل وهي لراح الكليه شكل تاني خلاص الفرق بين السما والارض)  

فارس:  اسف يا انسه

تقي برقه:  لا عادي حصل خير

فارس:  داخله ولا خارجه 

تقي:  لا خارجه عن اذنك

فارس: اشطا معكوكه فروله متلاصه شكولاته مكبوب عليه كريم كرامل 😂😂🌝

ضحكت تقي:  طب عن اذنك بقاا 

في الكليه دخلت تقي وتوجهت الي مكان اصدقائه

تقي:  هاي يا شله وحشتوني اليوم ال بعدت عنكو فيه

سوزان:  تقتقتي انني اشتقت يا بت ال اي ههههههه

تقي:  قلب التقتقتي

سيف:  لف لف لف فينك فونك مقفول امبارح

تقي:  مكونتش فاضيه ياعم لي الفون

مي:  تو عمله اي يا حب هاتي حضن

تقي:  خدي خدي ههههه

وليد:  وانا مليش حضن

تقي : لا يا بيبي انت نو نوههههه

سوازان:  هههههه قصف جبها يا روحي

مي:  نعم انها المباره سوف تبدا

تقي:  لا تبداء ولاا تنتهي اصل انا زعلنه منك يا وليد تمم

وليد:  والقمر زعلان مني في اي

سيف:  قولي قولي متتكسفيش مننا

تقي:  مش حكايه كسوف يلا بس علي المحاضره هتبدا وبعد كده نبقا نشوف موضوع زعلي ده

الكل: يلا بينا

( استووووب نتعرف علي شله تقي

سوزان. :الفقي بنت راجل اعمال كبير قوي

بت فشله ملهاش في الدراسه وبتنجح بي الفلوس اصل عميد الكليه جوز خالته بتحب تقي وبتثق فيه كتيررر جداا

سيف المحمدي:  ابن راجل هلس بس معاه فلوس كتير قوي بس سايب ابنو ولا كانو مخلف اعد برا مصر وسايب ابنو يتمتع بي المال

وليه اخت في ثانويه عامه بس محترمه جداا وشاطره وملهاش في جو اخوها

وليد عادل:  ابن محامي كبير قوي في البلد بس محمامي رشوه عايش يجيب فلوس وخلاص

وليد بيحب تقي لكن تقي تعبرو مجرد صديق فقط ليس حبيب او اخ لانها دئما تقول مش ده ال اقول عليه اخويا بسبب لسه هنعرفو

مي:  بنت رقيقه محجبه بس روشه بنت راجل اعمال بردو

وليه اخت واحده فقط

وبتحب تقي جداااا))) 

بعد انتهاء المحاضره

وليد:  مش هتقولي زعلنه مني في اي

تقي:  ياعم بهزر اي مبتهزرش

وليد بيقرب منها:  بجد بتهزري

تقي بحده:  ايوه يا وليد بهزر وابعد وبلاش البصات دي عشان فهماه كويس ومش انا ال في بالك يا وليد

وليد:  وانتي عرفتي اي ال في بالي يا تقي

تقي: الاسف ايجا ال يوم ال عرفت وكونت مستعده اقول لي الشله كله بس مرضتش

وليد:  خوفتي مني عشان انتي عارفه اني اقدر اوديك ورا الشمس

تقي:  مش انا ال اخاف منك يا وليد والزم حدودك معايه وابعد بقا عشان اروح اشوف صحابي سلام يا عووو

مي:  كان بيقولك اي

تقي:  ابدا مفيش كان بيسال بس زعلانه ليه

مي:  وانتي فعلا زعلنه

تقي:  يا بنتي بهرج عادي وبعدين وليد ده اصل ميشغلنيش كبري كبري

سوازان:  بقلوكو اي

تقي:  اي

سوزان:  متيجو نخرج بليل بدل الملل ده

تقي:  يا بنتي ذاكري حاجه تنفعك دي اخر سنه ومحتاجه مذاكره

سوازان:  قريبا يا قلبي ....قولت اي نخرج

تقي:  اممممممم هشوف كده وهكلمك لو هخرج

مي:  وانا اكيد هخرج ...انا بابي عادي مش بيقول حاجه وماما مش في البيت اصل

تقي:  هي مامتك دي مش بتعد في البيت ابداا

مي:  ماما لا ابدا مش حكايت مش بتعد لا دي يا بنتي بتحب الخروجات وكده يعني

سوازان وهي ماشيه:  تقي هستنا منك تلفون عشان نخرج

تقي بقله حيله:  اوكي يا قلبي

في جانب اخر

شخص: فين البت ال انت قولت عليه

شخص 2: اعمل اي يعني منا اهو بحاول احايل فيه لول بس انها عرفت حققتي

شخص:  مليش فيه انا دافع فلوس عشان مزاجي البت دي اخرك معاه اسبوع والقيك جايبه وجاي

شخص2:  طيب طيب هتصرف

أدهم:  عايز اي يا رؤوف بتتصل ليه

رؤوف : أدهم:  المصانع بتاع الشحنه الجديده اتحرق

أدهم بصدمه:  اييي ازاي ده حصل

رؤوف:  م. معرفش

أدهم:  انا مشغل معايه شوايه بهايم اقفل انا جاي جاي

..........................

مين السبب في حرق مصنع أدهم انو يتخرق

واي حقيقه وليد واي حصل بينه وبين تقي

طب ليه تقي ماقلتش ال حصل لي صحابتها

مين ال ظهرو دول بدون اسماء وبيحققو لي خطف شخص

مين ومين ومين هنعرف في الخلقه الجايه

اتمنا يكون فيه تشجيع

الحلقه الخامسة

احببت بنت بواب

مشيت تقاا

وراحت تلبس عشان تخرج مع صحابها

ولكن يحدث شئ ليسه لهو توقع ابداا

تدخل ال غرفته وتصرخ ولاكن يد كانت اسرع منها

شخص:  شششش اخرصي ساامعه اخرصيه احسن اخلص عليك لو شلت ايدي. وصرختي هقتلك سامعه

تقي:  ممممممممممم

شخص سال يده:  اسمعي

تقي وهي تتنهد:  انت مين وبتعمل اي هنا

شخص: تمسكي سماعه دي دي تحطيه في شقه أدهم وكيل النيابه

تقي: ليه

شخص:  لا ليه دي هقتلك وممنوع حد يعرف يا هتقولي علي امك وابوك يا رحمان يرحيم

تقي:  حاضر حاضر

مسكت تقي جاهز التصنت

وخرج الشخص

تنهدت تقي بخوف وقامت لبست ملامبس مثل ما قالت لها سوزان

فستان من اللون الفضي كت ويصل الي ركبته وسابت شعره وبعد مسحيق الجمال

وخرجت تقي ووصلت الي المكان المرغوب فيه 

سوزان:  اي الائلجا دي

تقي:  اقل ما يوجد عندي

مي:  يا راجل

سوازان:  وليد هاي

وليد:  هاي يلا ندخل

سيف:  من غيري يا واطي

تقي:  ودي تجي يا عم يلا ندخل

علي الجانب الاخر

فارس:  يوووه متخلص بقاا يا أدهم

أدهم ببرود:  انت غبي منا قولت مليش مزاج اخرج

رؤوف وهو يعتدل نظره النظر:  يا أدهومي عشان خاطر اخوك رؤوف يا اخي

أدهم:  ملكش عندي خواطر

فارس:  طيب انا سمعت ان البت تقي بنت البواب خارجه

أدهم بهتمام:  سمعت فين ده وخرجه فين

فارس : وهي بتتكلم في التلفون وهتروح نفس المكان ال هنروح فيه وبصراحه نفسي اشوف بنت دي بشكله ده تروح مكان زي ده ازاي

أدهم:  طيب هدخل البس واجي معاكو

رؤوف:  ليه منت كونت دلوقتي مش راضي

أدهم بلا مبلاله:  عادي مزاجي بيتغير

وبعد وقت وصلو امام المكان

ونزلو ودخلو اعدو علي طربيزه مقابل تقي وشيلته

(بس ونعمه محدش هيعرف تقي وهي مستحميه 😂😂))

فارس:  اه يا قلبي بص كده ياض يا رؤوف البست الجامده دي

رؤوف وهو يعدل نظره:  انهي واحده يا فارس مكلهم مزز بصراحه

فارس:  ام فستان فضي يا غبي ال اعده جمب البت ام شعر كنيش دي

رؤوف:  اها تصدق حلو قوي

أدهم بضيق:  هي فين بنت البواب دي يا فارس

فارس:  انا اعرف بقاا اهي مش باينه

واد يا رؤوف

رؤوف:  اي

فارس:  البت ام فستان فضي دي انا شفتها وهي خارجه من العماره النهارده الصبح

أدهم ركز نظرو عليه وسكت

تقي:  اييي بابا بيتصل

سوزان:  مترديش مترديش

تقي:  هي الساعه كام

مي:  12:30

تقي: يلهوي لا دنا لزم امشي حلا باااي

سوازان:  يا بنتي لسه بدري اقعدي شويه

وليد:  خلاص سبوها براحته تعالي اوصلك يا تقي

تقي:  لا شكرا جدااا عن اذنكوو سلام يا شله

طلعت تقي وتمشت عشان مفيش تاكسي ومستنيه تطلع علي الاول الشارع عشان تشوف تاكسي

وطلع عليه عربيه واخدوهااا ما بين صرخته

أدهم شافهم بس ملحقهاش ومشي وراهم بي العربيه ولاكن كانو اسرع منها

رجع أدهم بسرعه

فارس:  اي رجعت ليه غيرت رائيك

أدهم بجديه:  فارس البت ال انت شفته دي تجبلي اراره اي

فازس:  فيه حاجه

أدهم:  في عربيه ملغمه وخطفوها

رؤوف:  اي

أدهم:  البت دي تبقا بنت جابر يا غبي

فارس:  لا يا عم بنت جابر شبه صلاح ابن خالتي

أدهم:  مش وقت هزرار تدور عليه ساامعه يا زفت

وخرج مسرعاا الي مكان مااا


الحلقه السادسه


احببت بنت بواب


في مكان ضلمه تجلس تقي


يظهر رجل وعلي وجه ابتسامه: اهلا بي القمر ال استنتوو

تقي: انت مين يا جدع انت


صلاح: ها انا عملك الاسود

تقي: انت جايبني هنا ليه

صلاح وهو. يقترب منها يدخل احد من الحرس

الحراس: باشا

صلاح بعصبيه: اي مدخلك هنا انت اتجننت

الحراس:


أدهم: بنت فين يا جابر

جابر: خرجت يا بيه محتاج. حاجه اعمله انا

أدهم بعصبيه: انت ازاي كده هاااا بنت اتخطفت انت ازاي تسيب بنت في وقت متأخر كده

جابر: اتخطفت ليه يا بيه مين عمل كده يا حببتي يا بنتي

أدهم: انت هتندم زي النسوان انت كمان


وطلع شقته كي بدل ملابسه

يدخل رؤوف: أدهم

أدهم: وهو يزرر ازرار قميصه

أدهم: عايز اي

رؤوف: انت متأكد انها بنت جابر

أدهم: ايوه انا خلاص عرفت مين عمل كده

روؤف: ازاي انت لحقت

أدهم: ايوه ووسع من قدامي انت كمان


(فلاش بااااك) )


أدهم وهو صائق. العربيه بيكلم في الفون


أدهم: انا عايزك تعرفلي عنه كل حاجه سامع

شخص: امرك يا باشا عشر دقائق

أدهم: مستني منك تلفون ماشي


وبعد وقت يتم الشخص الاتصال بي أدهم

سخص: باشا هي في كليه هندسه اخر سنه ومصاحبه شله كده

سوازن بنت راجل اعمال

مي وهكذا وليد وسيف بس وليد ده تقريبن بيحبه

وال عرفتو انو كان بيحاول يعتدا عليه قبل كده

وكمان انا عرفت انها اتخطفت وال ليه يد في كده وليد يا باشا بس مش ليه

أدهم: امال لمين انطق

سخص: لي صلاح راجل الاعمال بتاع شركه

أدهم: فين مكانه الخطف

شخص: في فيلاتو يا يا باشا

أدهم قفل تلفونه

((عوده واقع)))


الحراس: باشا أدهم باشا ابن روان هانم

صلاح: وده جاي ليه وسع من قدامي


صلاح: ايوه يا أدهم خير

أدهم: تقي فين

صلاح بتوتر : تقي مين انت كمان ال جاي تدور عليه هنا

أدهم: عيب قوي لما يبقا واحد في سنك ده ويعمل كده

صلاح: اي ال انت بتقوله ده انت عارف انت بتتكلم ازاي

أدهم: ما الاسف عارف

صلاح وهو يطلع الي الطابق الاعلي: لا انت خلاص اتجننت

أدهم بصوت جهوري: لو دخلت جبته اي ردك ....ومتبقاش تزعل


واتجه أدهم الي احد غرف من الطابق الاسفل ودخل ووجد تقي تجلس ارض


يذهب اليه ويمد يده وبصوت خشن: ايدك وقومي

تقي تنصدم منه: ا..اا..انت عرفت مكاني ازاي يا بيه

أدهم بنظره صارمه: قولت ايدك يا محترمه وبصوت عالي: اخلصي

تنتفد تقي وتمد يده لهو: خلاص قومت اهو متزعقش


يدخل صلاح وبكل عصبيه: انت اي حكايتك يا بني ادم انت هاا ماشي ورايه ولا اي

أدهم ببرود: اه مش ورايه غيرك فضيلك بقاا اعمل اي

ومسك يد تقي وضغط علي يده

وخرج من الفيلا وركبه العربيه وبعد وقت يقف علي شاطئ وهم داخل العربيه


تقي بخوف: واقفت ليه

أدهم: اي مخرجك في وقت زي ده


تقي : وقت اي انا كونت خارجه مع صحابي

أدهم: انتي غبيه انتي عارفه كان ممكن يحصلك اي

تقي وبويت شفتيه: وانت مالك وكان هيحصل اي ولاحد يعرف يعملي حاجه يا بيه

أدهم بعصبيه: بطلي تقولي يا بيه. فاهمه

تقي: انت بتزع عليا ليه هو عشان عشت دور الرجوله سايئق فيه يا عم

وهمت بنزول ولكن أدهم اسرع ومسك يده


أدهم: راح فين

تقي: هروح هروح فين يعني

أدهم: انتي عارفه احنا امتا الفجر قرب هوصلك اعقلي

تقي: اووووه عمال تشخط فيا وانا ساكته وخلقي داق بصراحه اوووف


لا يهتم أدهم الي كلامه وبعد وقت وصلو الي العماره

نزلت تقي مسرعا

جابر يجري علي ابنته يحتضنه

جابر: كونتي فين يا تقي

قاطعه أدهم: ربي بنتك يا جابر

تقي بعصبيه: اي اي انت كمان لا بقولك اي انا متربيه س...

قاطعه جابر: تقي انا ربيتك علي كده

تقي: اووف انا داخله


في صباح اليوم التالي .............


كانت تقي نائيمه وتلملمت في نومته حست بشئ تحت يده

فتحت نصف عين وتذكرت الرجل الذي قال لها ان تضعا جاهز التصنت قامت ادت فرضه ولبست درس قديم لونه زيتي ولمت شعره لعال

وخرجت لي وليده

جابر: ادهم بيه حكالي اد حوصل ....بنفع كده ودي اخرت اني اديتك حريتك يا تقي دي تربتي

تقي باسف: يا بابا الاء حصل خير ومنزعلش بجد مش هخرج تاني ماشي يا جابوره

جابر: لا يا تقي المرادي غير اي مره

تقي: والحل حضرتك

جابر : هتكملي السنه ال فاضله من كليتك مش تروحي غير على امتحان

تقي: ازاي مينفعش دي لزم احضر محضرات كتير السنه دي كله عملي

جابر: ما أدهم بيه قالي هيكلملك حد هناك 😢


تقي بعصبيه: أدهم اي ده يا بابا لا يمكن ده يحصل

وهمت بطلوع لي أدهم هذاا


وضقت علي الباب تنتظر فتح الباب لها


تقي بعصبيه ونرفزه


متابعه وتعليقات كتير ليصلك باقي القصة : ...........

الحلقه السابعه


احببت بنت البواب


تقي بعصبيه: انت مالك انت اتنيل اروح كليتي ولا لاء

أدهم ببرود: مش فاهم

تقي: اه هنستهبل اهو

إدهم بنظره اخرسته وبصوت خشن: انتي اتهبلتي يا بت اتتي عشان تقولي كده دنا انسفك من الدنيا

تقي بخوف: طب انت اي ال قلتو لي ابويا ده

أدهم:

تقي: اي مترد

إدهم: ادخلي جهزي الفطار عندي شغل

تقي: عنك ما فطرت

ومشيت مسرعاا قبل ان يرد عليه أدهم


رؤوف : في اي ماله البت تقي بتزعق ليه

أدهم : مسمهاش بت ساامع

رؤوف بستغراب: ودا من امتا ده

أدهم: بطل دوشه ويلا اجهز عشان نروح الشركه

رؤوف: طيب مش نفطر طيب

أدهم: يا اخي انت مبتفكرش غير في الاكل يا ساتر


نزلت تقي وافتكرت جهاز التصنت وانها لزم تحطه في الشقه بس خايفه وهي مش من طبعه تأذي حد فك ت كتير لغايت رن الفون


شخص: اي يا قطه محططيش ال قولت عليه ليه

تقي: وانت عرفت منين اني مش نفذت

شخص: عرقت ازاي دي تبعي ....اخلصي

تقي : طب انت مين بقاا

شخص: اخلصي يا يت انتي عشان متترحميش علي جابر ابوك

تقي: خلاص خلاص


أدهم: جابر الشقه محتاجه تنضيف

جابر: امرك يا بيه حاضر تقي هطتلع

أدهم: تمام ....يلا يا رؤوف


في الشركه

أدهم: فارس فين مش ظاهر

رؤوف: مش عارف والله هكلموو

يدخل فارس قئلا: متقدروش تبعدوو عني انا عارف عارف ههه


أدهم بغموض: انت كونت فين؟

فارس: ها ....اصل اي كونت عند ناس معرفه كده

رؤوف: ناس مين دول. قريبك مثلا

فارس: اها ...المهم سيبكو مني انتو اي النظام

أدهم صلاح بيعرف معلوماتي منين

فارس: مش عارف تحب اعرفلك

رؤوف: أدهم في حد قريب قوي هو ال بينقل المعلومات دي والصفقه وكلو. كلو


فارس: قريب اي يا عم المهم في اخبار في الشغل

روؤف: ايوه فييييي

ولكن قاطعه أدهم قئلا: لاء مفيش حاجه مهمه انا ماشي سلام

رؤوف: رايح فين بس

أدهم: ملكش دعوه


تقي: حاضر يا بابا هطلع بس للاول هروح لي مدام كوثر عشان اشوف لو محتاجه حاجه


تق تق تق


كوثر: اه لسه فاكره

تقي: حببتي مقدرش انساك ابداا يا كوكو

سمير: لاء لاء اخيرا شوفتك

تقي: سميرو وحشتني يا راجل اي اخبار الدراسه ولعه معاك انا عارفه

سمير: يا ساتر بطلي قر يا بت

تقي: لا يا عم انا بش بقر انا بحسد بنق عليك كده يعني

سمير: طب ادخلي ادخلي عايز اتكلم معاك شويه

كوثر: قبل الكلام يا اخويا عاوزه تقي

تقي: في اي يا قمر ....وبعدين فين مريم مش باينه يعني

سمير: ليل نهار بتكلم البغل بتاعه هههه

مريم بعصبيه: سمعتك علي فكره لو سمحت متقولش علي دبدوبي كده ساااامع ...اعععععععع تقي حببتي وحشاااااانيييي


تقي : حببيت اخبارك اي وحشتني خالص مالص

مريم: اممممم واضح دا انتي حتي مرفعتيش سامعه فون عالياا

تقي: الدنيا اشغال يا بنتي


بعد وقت انتهت تقي من ترتيب بيت كوثر وخرجت لي شاقه أدهم

ولكن سمير اوقفه علي السلام قئلا: توتو

تقي: قلب توتو هههه عايز اي يا اخوياا

سمير: مش هتخدي درس مني ولا اي

تقي: اكيد طبعا

سمير: تعالي بليل اوكي

تقي: ماشي يا عم


ولكن هناك عيون واذن سمعت وشافت

أدهم بيكلم نفسو؛ درس اي ده وهي ماله بتكلم معاه عادي كده وبتهزر واي الكلام الفارغ ده وتروح بليل فين ال بت دي دنا اقتله

يوووه وانا مالي انا

تنهد وفتح ااباب ليه

تقي: سلام عليكوو

أدهم: ادخلي


الحلقه الثامنه


احببت بنت بواب


أدهم: خلصتي

تقي: اها خلصت

أدهم بابتسامه : طب شكرا

تقي بتكلم نفسه: اي الواد الموز الطحن ده ....يووه مش عارفه احط الزفت ال معايه خلاص هجي وقت تاني


احم ماشي انا ماشيه

أدهم: اتفضلي


مشيت تقي بتجاه الباب ولكن اوقفه صوت أدهم قئلا: تقي

تقي: ايوه

أدهم: ابقي البسي لبس واسع شويه

تقي: نعم! !!!

أدهم: احم لا مش قصدي ...امشي امشي

مشيت تقي ونزلت تذاكر

جابر : متجدملك عريس يا تقي

تقي: ههههههه ليا انا

جابر: اه انتي امال لي

تقي: وانا مش عايزه وقولت قبل كده لما اخلص كليتي هوافق علطول لو شاب كويس يا بابا واحنا متفقين

جابر: مش تعرفي مين

تقي: مين

جابر: سمير ابن مدام كوثر

تقي: احلف سمير بس هو مقليش او حتي لمح

جابر: اهو قال كده النهارده بعد الظهر قالي كده

تقي: امممم افكر يا بابا واكيد هرد عليك

وسبني بقاا عشان اذاكر ماشي

جابر: ربنا معاك وينجحك

تقي: رينا يخاليك يا بابا ...امال ماما فين

جابر: انتي عارفه امك مش بتبطل لف طول اليوم

تقي: هههه ربنا يهديه


شخص: يعني منفذتش

شخص اخر: من روحت لي البت اعمل اي يعني اصبر انا مش عارف هي لحد دلوقتي منفذتش ليه

شخص: قدامك لبكرا الصبح وبعد كده متزعلش من ال يحصل

شخص: انت بتهددني لاء دنا عليا ولا اعدئي

شخص اخر: هههه بس انت اول واحد هيتأذه وشكلك هيبقا وحش قوي

شخص: طب خلاص خلاص اصبرو لما اكلم البت دي تاني

شخص: واها انا شايف ان النجم مركز مع الحلوه عايزك تزقو عليه شويه وتخلي الصناره تغمز عشان نعرف ننتقم حلو

شخص 2: ماشي سلام سلام


سوزان: فينك مش بتظهري ومجتيش الكليه ليه

تقي: انا اتخطفت ولا حد سئال هما الدول الصحاب العرر

سوزان: بتهرجي ازاي وامتا وانتي فين دلوقت وبتكلمني ازاي ومين عمل كده ومين انقذك

تقي: ايييي حيلك حيلك استني هو انتي عطياني فرصه ارغي يا خربيتك

سوزان: لاء بجد اي حصلك اتكلمي انطقي

تقي وقالت له كل ما حدث

سوزان: يااني انتي شوفتي مقاطع اكشن يا بت

تقي: طب اسكتي وسبني عشان اذاكر سلامونز يا قمر

سوزان: هتجي بكرا طيب ولا اي

تقي: انشاء الله يختي

واها ذاكري هاا

سوزان: اتمنا مش تزعلني منك ....وخالي بالك من نفسكك يا جزمه يلا بااي


في السماء حصل شئ ليس له تواقع ابدااا


أدهم: انتي اي اد حطتيه ده انطقي هقتلك انتي جسوسه


......

الحلقه التاسعه


احببت بنت البواب


تقي بتوتر: حطيت اي

يقترب أدهم ويمسك جهاز التصنت: ده اي ده

تقي: ا..اا..اصل ....م...اصل

ادهم: انطقي ده اي

تقي بعياط: ممممم...انا هقووووولك ...ب..بس ادني فرصه

أدهم اصبحت عيونو مثلا الدم: فرصه اي بقاا انتطقي عشان هقتلك لو طلع ال في بالي

ده جهاز تصنت صح؟


تقي: ها ..لاء. اها ...لاء

أدهم: ششش خلاص فهمت

طلع أدهم تلفونه

أدهم: تعالي عايزك بس تعالي منن الباب الخلفي لي المبنا ومتتأخرش


تقي تبتلع ريقه بخوف: ا..انت كلمت مين كده

أدهم: ليه انتي كمان كده هاا ليه عملتي كده ليه

تقي: انا والله العظيم ما فهمه

أدهم بصوت عالي وعصبيه: ازااااااي انطقي ازااااي مش فهمه ازاي انتي عرفه انتي بتحطي اي انتي عرفه لو انا مشفتكيش كان ممكن يحصل ليا وبسبب وحده حقيره زباله

بس تعرفي انتو كده يا جنس حوا كلكو كده لو وحده فيكو عدله تبقا ابره في كوم كش

تقي: ادني فرصه افهمك

أدهم: لا تفهمني ولا حاجه ....انتي حكمتي علي نفسك بسجن مأبد لو شفتي نور الشمس يبقا يوم موتي


تقي جت تخرج بسرعه مسكه من ايده جامد وقال: راحه فين هو دخول الحمام زي خروجه انتي دخلتي جهنم ال علي الارض وورني هتطلعي منها ازاي


تقي: سيب ايدي انا همشي وكأني مش عملت حاجه بالله عليك عشان خاطر ابويا

أدهم : اخرسي يا بنت البواب منا كونت هستنا اي من وحده رخيصه ذيك واحده زياله

تقي: ممكن بلاش كلامك ده وعيب قوي كده انا اسفه ولاكأمي شوفت خاجه وبصوت مخنوق: اعتبر نفسك مش شفتني

أدهم: مش قبل متقولي كل حاجه وتخدي عقابك

تقي: انا ذات نفسي والله معرف ...انا كل الحكايه

وقاطع كلامه خبط علي الباب


أدهم: تعالي يا حمزه ادخل

دخل حمزه: خير يا وحش متطلبنش غير لشديد الاقوي

أدهم: خاينه عاوزك تعرفلي اي ارار ال جبوها

حمزه ينظر لها نظره خبس: امممم حلوه هعرف وادلع نفسي

أدهم بغيره وعصبيه: يوووووه يا حمزه مش ال في بالك يا اخي افهم اعرف هتخده المصنع القديم ومتخرجش متشوفش نور الشمس وانا هبقا اجي ومتقربش منها يا خمزه عشان دي خط احمر


كل الحوار ده بيدور وتقي وقفه عجزه فضلت تعيط ومش عارفه تعمل اي

تقي : انت هتودني فين دنا اصوت والم عليك الناس

ساامع هو انا يعني عملت اي هاااا منا كونت نويه اقلك الله سبني بالله عليك وحيات اغل حاجه عندك

أدهم: ما هو عشان اغل حاجه عندي مش هسيبك

تقي تبتلع ريقه: هتودني فين ....اوع يكون السجن

أدهم: السجن رحمه ليك من ال هتشفيه ...حمزه يلا خده بطريقتك


اقترب حمزه منه ورش مخدر ونامت تقي ايجا حمزه يشيله

أدهم بسرعه: ::


حميده: يووه البت تقي اتأخرت يا جابر اطلع شوفه كده

جابر: هي فعلا اتاخرت ..بس يمكن شغل جديد او حاجه

حميده: طيب يا اخويا انا هروح لي مرات صبري اشوفه ال في شارع (...)

جابر: يا وليه انتي متكنيش ابداا

حميده: جرا اي سا جابر من امتا وانت تقول كده في اي يا راجل ولا جاي تنفش ريشك عليا دلوقتي

جابر: هو انا اتكلمت ...تشربي شاي

حميده: مش متنيله انا راحه لمرات صبري سلام يا اخوياا


أدهم: استنا يا حمزه هشله انا انزله في العربيه ولما تكون وصلت هتكون فاقت تمشي هيا

حمزه: هو في اي اشمعنا. دي يعني

أدهم: بطل لق بقا يا حمزه مش كده

حمزه: خلاص يا اخويا براحتك

أدهم وصل تقي لغايت العربيه وطلع تاني وسمع جررس بيرن

ترن ترن ترن ..ترن ترن ترن


أدهم: ايوه جاي طيب

فارس: أدهومي اي ياعم مش بتفتح علطول ليه

أدهم: عادي جاي ليه

فارس: امال فين تقي جابر قال لي انها عندك

أدهم: قفشته تحط ليا جهاز تصنت

اتصدم فارس وكلم نفسه ((يا بنت الغبيه هنتضح وهروح في داهيه) ))


نعم عزيزيتي القارئه انهوو الخأن الذي خان الصداقه ثم الاخوه ولكن تأكدي انو سوف يأخذ جزاته ولو بعد حين


الحلقه العاشره


احببت بنت البواب


جابر : الحقني يا حميده مش لقي تقي

حميده: ازاي هي مش كانت فوق

جابر: طلعت وسئلت أدهم بيه بيقولي هي مشيت من عندو من زمان

حميده: يوه امال راحت فين ...تكنش خرجت مع صحابه ولا حاجه

جابر: انا لزم ابلغ البوليس

حميده: جمد قلبك مش كده امال تعالي بس نسأل سكان العماره عليه تعال متبقاش راجل خرع كده


ترن ترن ...ترن ترن


فارس: عايز اي يا جابر

جابر : بنتيي يا بيه كانت اخر مره جايه هنا

حميده: وبعده مظهرتش

فارس: انت زنان ليه يا جابر ما قولت مش هنا

جابر : كان هيتكلم ولكن أدهم ناده عليه قئلا: تعال يا جابر ادخل

جابر: يا بيه بنتي فين هي اخر حاجه قالت لي انها طالعه هنا

أدهم ببرود: انا اخدته يا جابر

جابر بصدمه: ازاي يا بيه مش قاهم اني

حميده: ليه عملت اي يا بيه واخدته فين بس

أدهم: بنتكو غلطت ولزم تتعاقب

حميده: سرقت

جابر: اسكتي يا حميده بنتي عمره ما عملت كده


أدهم: يا رته عملت كده كونت عادي هسمحه

جابر: نيلت اي يا بيه بس الله يكرمك بنتي فين

حميده : بلاش وجع قلب

فارس: شكلك معرفتش تربي يا جبوره

ادهم: اخرس انت سامع

فارس: خلاص يا عم سكت اهو

أدهم كان هيتكلم، ،


ترن ترن ..ترن ترن

أدهم: قوم يا زفت افتح اي مش سامع

فارس: انت نازل شتيمه من الصبح وانا ساكت

رؤوف: ادهم اذيك وحشتك صح ...معنكش اكل اصل اخوك مفرفر علي الاخر

أدهم: اعد كده وبطل دوشتك دي

رؤوف بستغراب: جابر وحميده اي جابكو .....هو فيه حاجه

امال تقي فين

؟؟؟

أدهم: بص يا جابر امشي انت وحميده عشان بنتك مش هتشوفه تاني غير لما تتعاقب

جابر: وحيات حبيبك النبي يا بيه دي بنتي الوحيده

أدهم: هو انا قولت هقتله انا قولت هعقيبه بس


روؤوف بياكل خيار: انا مش فاهم انا باكل خيار ولا جزر

فارس: بطل اكل يا ابني أدهم متعصب دلوقت اسكت اسكت


حميده: اخر الكلام اي يا بيه

أدهم: بنتكو تاخد عقبه هجبهالكو

جابر: انا هبلغ البوليس

أدهم ببرود: قولي علي بنتك يا رحمن يا رحيم وجهز الكفن

جابر يبتلع ريقه: خلاص هتلي بنتي

أدهم بعصبيه: يووووه انت غبي مبتفهمش منا قولت لما تخلص العقاب انا بنفسي هجبهالك

روؤف : افهم بس عشان مش فاهم

أدهم: عايز تفهم اي

رؤوف: ال انا بشربه ده نسكافيه ولا كبتشينوو

أدهم: اخرس بقا هتبقا انت والزفت فارس

فارس: اتكلمت انا ها فتحت بوقي حتي ديما جاي عليا

حميده: احنا هنمشي دلوقتي يا بيه بس هنجيلك تاني ترجع البت

يلا يا حابر

جابر: انا مش همشي غير لما يقول بنتي فين

فارس: ده نش راضي يقولي هيقولك انت يا جابر اظاهر كده لسه متعرفش أدهم

أدهم: قام وقف وقال يلا يا جابر تصبح علي خير

وانت يا حيوان منك ليه صوت ودوشه مش عايز انا داخل انام


دخل ادهم ينام واعد يكلم نفسه


انت يا فارس انت تعمل معايه انا كده ههه والله واتغريت طب العشره ال بنا راحت كده في ثواني وكمان ملقتش غير تقي ترميه في سكتي وانا ال اقول كل شويه لزق فيا ليه ويسئل عن شغلي

فعلا كونت عبيط ومغفل عشان كده لزم اعرف مين وراك عشان لو طلع صلاح يبقا مش هرحمه ولاسف يا صديقي هشربك من نفس الكاس ال هيشربو صلاح وانت ال بدات مع أدهم


اما انتي بقا يا تقي حسابك معايه عسير عشان انتي اخر وحده فكرت فيه كده انا كونت فعلا شايفك غير البنات ال بشوفهم بس الاسف طلعت غلط




الحلقه العاشره


احببت بنت البواب


جابر : الحقني يا حميده مش لقي تقي

حميده: ازاي هي مش كانت فوق

جابر: طلعت وسئلت أدهم بيه بيقولي هي مشيت من عندو من زمان

حميده: يوه امال راحت فين ...تكنش خرجت مع صحابه ولا حاجه

جابر: انا لزم ابلغ البوليس

حميده: جمد قلبك مش كده امال تعالي بس نسأل سكان العماره عليه تعال متبقاش راجل خرع كده


ترن ترن ...ترن ترن


فارس: عايز اي يا جابر

جابر : بنتيي يا بيه كانت اخر مره جايه هنا

حميده: وبعده مظهرتش

فارس: انت زنان ليه يا جابر ما قولت مش هنا

جابر : كان هيتكلم ولكن أدهم ناده عليه قئلا: تعال يا جابر ادخل

جابر: يا بيه بنتي فين هي اخر حاجه قالت لي انها طالعه هنا

أدهم ببرود: انا اخدته يا جابر

جابر بصدمه: ازاي يا بيه مش قاهم اني

حميده: ليه عملت اي يا بيه واخدته فين بس

أدهم: بنتكو غلطت ولزم تتعاقب

حميده: سرقت

جابر: اسكتي يا حميده بنتي عمره ما عملت كده


أدهم: يا رته عملت كده كونت عادي هسمحه

جابر: نيلت اي يا بيه بس الله يكرمك بنتي فين

حميده : بلاش وجع قلب

فارس: شكلك معرفتش تربي يا جبوره

ادهم: اخرس انت سامع

فارس: خلاص يا عم سكت اهو

أدهم كان هيتكلم، ،


ترن ترن ..ترن ترن

أدهم: قوم يا زفت افتح اي مش سامع

فارس: انت نازل شتيمه من الصبح وانا ساكت

رؤوف: ادهم اذيك وحشتك صح ...معنكش اكل اصل اخوك مفرفر علي الاخر

أدهم: اعد كده وبطل دوشتك دي

رؤوف بستغراب: جابر وحميده اي جابكو .....هو فيه حاجه

امال تقي فين

؟؟؟

أدهم: بص يا جابر امشي انت وحميده عشان بنتك مش هتشوفه تاني غير لما تتعاقب

جابر: وحيات حبيبك النبي يا بيه دي بنتي الوحيده

أدهم: هو انا قولت هقتله انا قولت هعقيبه بس


روؤوف بياكل خيار: انا مش فاهم انا باكل خيار ولا جزر

فارس: بطل اكل يا ابني أدهم متعصب دلوقت اسكت اسكت


حميده: اخر الكلام اي يا بيه

أدهم: بنتكو تاخد عقبه هجبهالكو

جابر: انا هبلغ البوليس

أدهم ببرود: قولي علي بنتك يا رحمن يا رحيم وجهز الكفن

جابر يبتلع ريقه: خلاص هتلي بنتي

أدهم بعصبيه: يووووه انت غبي مبتفهمش منا قولت لما تخلص العقاب انا بنفسي هجبهالك

روؤف : افهم بس عشان مش فاهم

أدهم: عايز تفهم اي

رؤوف: ال انا بشربه ده نسكافيه ولا كبتشينوو

أدهم: اخرس بقا هتبقا انت والزفت فارس

فارس: اتكلمت انا ها فتحت بوقي حتي ديما جاي عليا

حميده: احنا هنمشي دلوقتي يا بيه بس هنجيلك تاني ترجع البت

يلا يا حابر

جابر: انا مش همشي غير لما يقول بنتي فين

فارس: ده نش راضي يقولي هيقولك انت يا جابر اظاهر كده لسه متعرفش أدهم

أدهم: قام وقف وقال يلا يا جابر تصبح علي خير

وانت يا حيوان منك ليه صوت ودوشه مش عايز انا داخل انام


دخل ادهم ينام واعد يكلم نفسه


انت يا فارس انت تعمل معايه انا كده ههه والله واتغريت طب العشره ال بنا راحت كده في ثواني وكمان ملقتش غير تقي ترميه في سكتي وانا ال اقول كل شويه لزق فيا ليه ويسئل عن شغلي

فعلا كونت عبيط ومغفل عشان كده لزم اعرف مين وراك عشان لو طلع صلاح يبقا مش هرحمه ولاسف يا صديقي هشربك من نفس الكاس ال هيشربو صلاح وانت ال بدات مع أدهم


اما انتي بقا يا تقي حسابك معايه عسير عشان انتي اخر وحده فكرت فيه كده انا كونت فعلا شايفك غير البنات ال بشوفهم بس الاسف طلعت غلط